pommesxd Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Jag kontaktade live supporten och förklarade läget, sen tog det bara 10 minuter tills det fungerade att casha ut. Så det är en bra grej att göra när du tröttnat på att vänta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Jag kontaktade live supporten och förklarade läget, sen tog det bara 10 minuter tills det fungerade att casha ut. Så det är en bra grej att göra när du tröttnat på att vänta.. Kul att det löste sig för dig. Själv måste man vänta några dagar innan mitt personbevis har kommit. Inte kul med tanke på att jag ska lämna stan för att sedan åka iväg till Japan. De på Mansion anstränger sig verkligen för att göra mig riktigt missnöjd. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
azN- Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Jag kontaktade live supporten och förklarade läget, sen tog det bara 10 minuter tills det fungerade att casha ut. Så det är en bra grej att göra när du tröttnat på att vänta.. Samma för mig,hade en annan fråga och passade på o kolla hur lång tid det skulle ta innan jag kunde casha ut, då fixade dom det direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eastfeet Postad 6 Juli , 2007 Rapport Share Postad 6 Juli , 2007 Har dom tagit bort 13.00 turneringarna? Finns inga i lobby längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunny Postad 6 Juli , 2007 Rapport Share Postad 6 Juli , 2007 Jag fråga livechaten om 13.00 turren och den va inställd. "MANSION Rose: Due unforeseen site maintenance this tournament has been cancelled. Please accept our apologies" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eastfeet Postad 6 Juli , 2007 Rapport Share Postad 6 Juli , 2007 aha, ok hoppas det bara va för ida då. Tack för svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sentenced Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 har mansion hört talats om något som kallas shorthanded? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sotomayor Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 -Mansion är helt jävla sjukt- Under min snart 5-åriga karriär som pokerspelare har jag aldrig varit med om någon värre sida än Mansion. Vad veror detta på då? Jo, deras fruktansväda byråkrati. Nu har jag faxat, fotat, emailat, scannat i snart 3 dagar och fortfarande kräver de nya uppgifter. Börjar bli mer och mer säker på att sidan hänger sig åt bedrägeri. Taktiken är att fråga efter nya grejer hela tiden, tills man som kund slutligen ger upp eller vräker ur sig någon svordom och blir bannad. Har vunnit en icke ansenlig summa som jag mer och mer tror mig vara blåst på. Vilket jävla råtthål stället är. Spelar inge roll vad du skickar så frågar de efter mer. Sista grejen jag rök på var att mitt kort ej var signerat. Skickade då e nu fax med kortet signerat. Fick till svar att kvaliten var för dålig. Isället fotar jag med digitalkameran och emailar och får såklart till svar att kvaliten var för dålig. Och så håller de på än idag. Passa er ruskigt noga för denna site..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henke-Jo Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 om jag läger in $100 tror ni jag klarar 1000% bonusen då hur ska jag spela för att klara bonusen då med en $100 rulle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 om jag läger in $100 tror ni jag klarar 1000% bonusen då hur ska jag spela för att klara bonusen då med en $100 rulle Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henke-Jo Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Ja ja men hur sks jag spela cash games på micro limit?ska jag spela tajt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 ja men hur sks jag spela cash games på micro limit?ska jag spela tajt eller? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henke-Jo Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 okej på micro limit och tajt är det så någon mer som har erfarenhet av den här bonusen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henke-Jo Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 är det skatt på mansion ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
armis Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 -Mansion är helt jävla sjukt- Under min snart 5-åriga karriär som pokerspelare har jag aldrig varit med om någon värre sida än Mansion. Vad veror detta på då? Jo, deras fruktansväda byråkrati. Nu har jag faxat, fotat, emailat, scannat i snart 3 dagar och fortfarande kräver de nya uppgifter. Börjar bli mer och mer säker på att sidan hänger sig åt bedrägeri. Taktiken är att fråga efter nya grejer hela tiden, tills man som kund slutligen ger upp eller vräker ur sig någon svordom och blir bannad. Har vunnit en icke ansenlig summa som jag mer och mer tror mig vara blåst på. Vilket jävla råtthål stället är. Spelar inge roll vad du skickar så frågar de efter mer. Sista grejen jag rök på var att mitt kort ej var signerat. Skickade då e nu fax med kortet signerat. Fick till svar att kvaliten var för dålig. Isället fotar jag med digitalkameran och emailar och får såklart till svar att kvaliten var för dålig. Och så håller de på än idag. Passa er ruskigt noga för denna site..... Jag har också spelat på mansion, och jag minns den också som den mest "byråkratiska" sajten. Jag tyckte i och för sig inte att det var något problem, jag tog en bild på mitt pass med min digitalkamera och skickade in. Sedan så var det okej. Fördelen med en bra identitetskontroll är att man slipper problem med spelare som använder flera konton. Jag kan faktiskt förstå att de hade invändningar på att ditt kort inte var signerat. I så fall ska det inte accepteras i en vanlig svensk butik heller. Hade du vunnit en icke ansenlig summa (=lite pengar) eller en icke oansenlig summa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Falcy Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2007 Någon som känner till någon reload bonus ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2007 Hur slår man av ljudet på pokerklienten? Går det ens? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobix Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Hur slår man av ljudet på pokerklienten? Går det ens? Det går inte att stänga av det i klienten vilket förstås suger. Men om du har en nyare Windows-version kan du gå in i ljudmixern (högtalaren nere i högra hörnet) och skilt ställa in ljudet för alla öppna program. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sentenced Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 såg just att mansion ska byta till något annat nätverk, någon som vet vilket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 såg just att mansion ska byta till något annat nätverk, någon som vet vilket? För någon månad sedan gick det rykten att de skulle byta till ipoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flax_zacke Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Någon som vet hur man får in sin HH från Mansion till PT. Står bara "Import Finished - 7 file(s) read - 0 new hand(s) were imported." Testade HH Converter men inte ens convertern verkade hitta några händer att convertera för där stog det "Done 0 hands converted in 7 file(s)" Något som vet hur man ska gå till väga för att få in sina händer i PT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Har problem med mansion på laptop med vista: Har klienten nerladdad, men där det normalt står "login" på inloggningssidan är bara ett kryss(som brukar finnas på bilder som det är fel på). Någon som vet hur man löser detta? Har provat avinstallera och ominstallera Har även prövat ändra "kör som administratör" etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 Någon mer än jag som har problem med Mansion nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 Va i helve**, har mansion flyttat till ongame över natten ?, fick hem klienten nu, fattar nada edit, vilket jävla skämt, bra information mansion !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 Har dom varit duktiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts