Njursparven Postad 12 Mars , 2007 Rapport Share Postad 12 Mars , 2007 Nu dog mansion för mig. Samma problem för er andra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Det dog för min kompis också! Så jag fick ta över.. Förövrigt hade de en ENORMT felaktig BUG i programmet.. När jag spelade åt min kompis, så var en kille all-in i SB med 550 på 600/1200 blinds. UTG raisar 3xBB, Fold till BB som slår om all-in (i stort sett iaf). UTG foldar. BB får potten, utan Showdown, trots att SB var all-in auto. Hur fel är detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 15 Mars , 2007 Rapport Share Postad 15 Mars , 2007 om killen var sitting out så har jag sett det på fler sidor, kommer inte ihåg vilka, (Full Tilt?) men det är lite konstigt att de har det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Ingen 100k idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Den gick 12.00. Blev dock inställd efter några minuter pga tekniskt strul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zcream Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Hur lång tid brukar cashout mansion->neteller ta? Jag har skickat in körkort osv samt fått det godkänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Om man inte har körkort än, hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hobbq Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Om man inte har körkort än, hur gör man då? http://www.vagverket.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Hur lång tid brukar cashout mansion->neteller ta?Jag har skickat in körkort osv samt fått det godkänt. Jag cashade ut igår på eftermiddagen, samma kväll fanns pengarna på neteller! Om man inte har körkort än, hur gör man då? Du skickar kopia på ditt pass istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 http://www.vagverket.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Jag cashade ut igår på eftermiddagen, samma kväll fanns pengarna på neteller! Du skickar kopia på ditt pass istället. Ska man ha med allt som står på passet eller gör man bäst i att dölja något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hobbq Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Ska man ha med allt som står på passet eller gör man bäst i att dölja något? Är nog bara kreditkort osv som man vill dölja saker på, pass spelar ingen roll. Men har du nått suspekt mellannamn du blev mobbad för som liten kan man ju dölja det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AG Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Vi har nu även ett forumerbjudande på Mansion. http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=29857 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majon96 Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Står ingenting om krav för att cleara bonusen. Hur mycket rakeade händer behövs och vad är kraven för en rakead hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Står ingenting om krav för att cleara bonusen. Hur mycket rakeade händer behövs och vad är kraven för en rakead hand? http://www.mansion.com/Content/poker/Poker.aspx?pg=pm&menuItemId=20 Scrolla ner lite så hittar du det du letar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kompiserik Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Är siten skattefri? Har de kvar 100K guaranteen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Är siten skattefri? Har de kvar 100K guaranteen? Vet inte om den är skattefri men 100k är kvar och här har du tiderna: Mondays, Wednesdays & Fridays: 11:00 GMT (12:00 CET) Tuesdays, Thursdays, Saturdays & Sundays: 20:00 GMT (21:00 CET) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Nej siten är inte skattefri. Ja dom har kvar 100.000 guaranteed. Uppriktigt sagt fattar jag inte vad dom håller på med. Dom kör den 7 dagar i veckan med cirka 500 deltagare och inköp 100 dollar. Det innebär att dom adderar 50.000 dollar. Varje dag! Nu har dom kommit på den briljanta idéen (obs ironi) att lägga 3 av dessa 7 turneringar (japp dom under veckan, ej helgen) klockan 12.00 på dagen. Det innebär att de kandadensare som tidigare spelade knappast kan vara med (klockan är cirka 05.00 där när turneringen börjar. För oss i Europa är ju tiden knappast bättre. Många som livnär sig på poker sover fortfarande och resten arbetar. Jag har funderat fram och tillbaks för att förstå logiken i den flyttade tiden och kan verkligen inte komma på ett enda skäl. Asien? knappast... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Det är brilliant, det vill så klart öka övervärdet för goodwill inom pokercommunityn. Deras tanke är vi lägger några turrar när alla eu proffs sover, när alla andra europer jobbar, när det är mitt på morgonen för canadensarna och när diverse lata pokeramatörer är vakna som behöver grovt övervärde för att plussa Dock så verkar det sjukt ologiskt att fokusera så på europa marknaden och inte vara skattefritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Nej siten är inte skattefri. "Licensed and Operating in Gibraltar"? "MANSION (Gibraltar) Limited, Europort Complex, Gibraltar, reg. no. 90318, registered with the Registrar of Companies of Gibraltar located at 315 Main Street, Gibraltar." EDIT: "MANSION is licensed, headquartered, and operating in the British dependent territory of Gibraltar..." Borde den inte vara skattefri? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sentenced Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 ganska dött på mansion Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Ja dom har kvar 100.000 guaranteed. Uppriktigt sagt fattar jag inte vad dom håller på med. Dom kör den 7 dagar i veckan med cirka 500 deltagare och inköp 100 dollar. Det innebär att dom adderar 50.000 dollar. Varje dag! Nu har dom kommit på den briljanta idéen (obs ironi) att lägga 3 av dessa 7 turneringar (japp dom under veckan, ej helgen) klockan 12.00 på dagen. Det innebär att de kandadensare som tidigare spelade knappast kan vara med (klockan är cirka 05.00 där när turneringen börjar. För oss i Europa är ju tiden knappast bättre. Många som livnär sig på poker sover fortfarande och resten arbetar. Jag har funderat fram och tillbaks för att förstå logiken i den flyttade tiden och kan verkligen inte komma på ett enda skäl. Asien? knappast... Han som äger Mansion har för mycket pengar. $50.000 för honom är som 10 kronor för dig eller mig.Men vi ska inte klaga va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Vi ska absolut inte klaga, är bara nyfiken på hur man tänker... När det gäller skattefriheten så kanske jag har fel. Jag har läst att dom inte var skattefria någonstans men har dom Gibraltar, precis som Partypoker, som bas så ska det inte vara några problem. Kan vara bra eftersom jag kommer att klonka hem 24.000 dollar ikväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Har Mansion gjort någon reklam för allmänheten, för satelliterna jag har spelat där har varit det tightaste jag varit med om. Nu har jag inte spelat så mycket satelliter, men om jag jämför med dem jag spelade till sm så är de till 100K mycket tightare. Någon som vet om nicket Legato är den riktiga Legato? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PsychicIor Postad 14 April , 2007 Rapport Share Postad 14 April , 2007 Har problem när jag skall installera Mansion. Någon som är kunnig om vad felet kan vara ?... Jag suger hårt på allt vad data heter så ni vet, förklara tydligt tack Får felmeddelandet... "Error reading setup initialization file" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts