KalleAnka Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Nån har lyckats med bra planering helgen den 29/6 - 1/7. Malmö Open (Cosmopol) Göteborg Open (Privat) Trist att 2 bra turneringar på hemmaplan ska ligga samma helg! Citera
stockdum Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Nån har lyckats med bra planering helgen den 29/6 - 1/7.Malmö Open (Cosmopol) Göteborg Open (Privat) Trist att 2 bra turneringar på hemmaplan ska ligga samma helg! Vi har definitivt olika uppfattning vad som är hemmaplan Citera
KalleAnka Postad 12 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2006 Nån har lyckats med bra planering helgen den 29/6 - 1/7.Malmö Open (Cosmopol) Göteborg Open (Privat) Trist att 2 bra turneringar på hemmaplan ska ligga samma helg! Vi har definitivt olika uppfattning vad som är hemmaplan Sverige är hemmaplan för mig Citera
Sagge Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Nån har lyckats med bra planering helgen den 29/6 - 1/7.Malmö Open (Cosmopol) Göteborg Open (Privat) Trist att 2 bra turneringar på hemmaplan ska ligga samma helg! Sverige är hemmaplan för mig Tror att även Stockdum syftade på det och då kvarsår faktum: Malmö Open (Cosmopol) Göteborg Open (Privat) Citera
KalleAnka Postad 12 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2006 Nån har lyckats med bra planering helgen den 29/6 - 1/7.Malmö Open (Cosmopol) Göteborg Open (Privat) Trist att 2 bra turneringar på hemmaplan ska ligga samma helg! Sverige är hemmaplan för mig Tror att även Stockdum syftade på det och då kvarsår faktum: Malmö Open (Cosmopol) Göteborg Open (Privat) Ja, vissa har mindre uppfattningsområde än andra.... oj, förlåt upptagningsområde menade jag.. Citera
dollymixture Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Vårens krock! Malmö eller Götebord 29/6? Vi har definitivt olika uppfattning om vad som är "våren". Välkommen till sommaren! Citera
KalleAnka Postad 13 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2006 OK, då kallar vi det sommar istället... Citera
Recommended Posts