bengan_m Postad 11 Juni , 2006 Rapport Share Postad 11 Juni , 2006 Är neteller nere båda jag och min kompis möts utav ett felmeddelande när vi loggar in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 11 Juni , 2006 Rapport Share Postad 11 Juni , 2006 Funkar bra för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
glenn99 Postad 11 Juni , 2006 Rapport Share Postad 11 Juni , 2006 funkar här med tog just ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bengan_m Postad 11 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2006 ok tack för svar. dags att börja bli orolig då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zivax Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 funkar inte för mig nu fler som har samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tnek Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 vad är det för felmeddelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zivax Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 får ingen anslutning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bengan_m Postad 18 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Det vissade sig att de hade låst mitt acount för de hade misstänkt ett bedrägeri försök men öppnade det igen efter att jag maila dem så är det fler som har problem så vet jag inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zivax Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 kommer alla in på hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 nej vart problem flera dagar nu, sidan funkar ibland har telia kanske man kommer in me proxy testade att gå in på http://209.89.100.66 funka inte heller så det är nog inget dns problem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tnek Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Mitt konto blev fryst för att jag tydligen loggat in från Thailand, som jag aldrig har varit i, har fast uppkoppling och har aldrig loggat in från annan dator än denna. Men det löste sig efter ett samtal med supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lingonsnaps Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Kommer inte heller in, har telia... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 det var som xxx. det är ju grymt brtyggande iaf att de tar så hårt på sådant. men ditt konto hade blivit hackat då eller var det ett fel? dags å kolla vad för trojaner och virus det ligger på datorn kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lumor_ Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Jag kan inte heller komma in på sidan idag. Jag har BBB. Jag kommer till förstasidan (fast den laddar aldrig riktigt färdigt). När jag trycker på "Sign in" händer det inget. Samma för er andra som har problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patte_p Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Funkar inte för mig heller just nu. Det funkade tidigare idag dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Fick ett meddelande om att kontot var avstängt, ringer supporten, rabblar upp alla säkerhetsinfo, allt till belåtenhet, han på supporten vill ringa upp mig. Frågar varför kontot är stängt, inget svar... Han ringer upp, samma rabbel igen som tidigare och nu säger han att allt är OK och jag kan börja använda Neteller igen. Frågar igen varför kontot är avstängt och får till svar "Thank you for using Neteller" Det funka sen i allafall.........??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Funkade för mig fram till kanske 1900. Åkte tilll en kompis i 30 minuter, nere nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Nu funkar det för mig. Hoppades att bet365 och empirepoker betalat mina pengar, men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luca Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 Neteller ligger nere just nu. (Unknown error...) Skit också. Snackade med supporten nyss. De håller på med uppgradering av servern och vet inte när den kommer igång igen. Tydligen ett arbete som kan ta hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 Argh! Jag som skulle skyffla över slantar för reloaden på Party... oh well, hoppas det kommer igång snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 haha är det därför inte neteller har funkat. Har typ skickat hotbrev till partypoker för jag undrade var mina pengar är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
conny Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 Fick ocså unknown error. Illa att de inte skriver på sidan att de håller med underhållningsarbete, då hade man sluppit undra vad det är som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
savage28 Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 nu verkar det funka igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 Funkar neteller för er nu? Inte för mig, är lite orolig med tanke på att snack om kapade konton på sistonde. Har ganska mycket pengar inne där just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pajper Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 verkar vara nere nu ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts