Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag vet faktiskt vilka två av dem är. :-o

For $500 you can touch my hand, Morberg.

De är ju bara två.

Nix

Philemon Arthur är EN person, Dung är den ANDRA personen. Bandet heter Philemon Arthur and Dung.

De är fler än två i bandet, sen att du inte hör mer än två personer på låtarna kanske är en annan femma. För övrigt heter bandet Philemon Arthur and THE Dung.

Postad
Lite väl mycket reversed ljud för mig när det ligger på konstant. Tycker låten var helt ok men tappar lite driv av det.

H//LAB

Hehe jag älskar dom! Kan inte slita mig från dom, dom har mer eller mindre blivit standard i mina mainstream låtar. Anledning är att dom häver fram fjärdedels-ljuden och "dunket" så bra (vilkett oftast är uppskattat), nackdel = öppna hatten blir mer skymd. Beror nog också på att jag är rätt så trött på det överdrivna BOM SCHH BOM SCHH BOM SCH BOM SCH ljudet.

Mycket bra kritik, tack!

Postad
Needs more cowbell. ;)

Löser ju typ alla låtars problem, på samma sätt som "höj mer preflop" löser alla pokerproblem.

Annars är det ju riktigt LOL på Philemon Arthur-sidospåret i den här tråden. In i tråden Kommer Gösta och trollar lite lixom.