RaMz Postad 9 Juni , 2006 Rapport Share Postad 9 Juni , 2006 Jag och Morbo är i Helsingfors och representerar hinkarna i 2k turneringen här. Molle blev bad beatad på arlanda och knde tyvärr inte komma, synd. Dag 1 är kvar och det är 25 spelare kvar, jag är kvar och har aningen under average. Har suttit med Illari en hel del, som tur var så har han inte fått tag i så jättemkt marker så han har hållit sig på en respektabel nivå gentemot hans vanligtvis vilda spel. Om ni är intresserade så kan ni läsa mitt blogginlägg: http://jmo.mine.nu/~molle/phpBB2/viewtopic.php?t=52 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 9 Juni , 2006 Rapport Share Postad 9 Juni , 2006 Trevlig läsning, tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 10 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 Vi gjorde en deal HU och jag fick 51k. Sen spelade vi om pokalen bara och stoppa in med 55 vs AK och hans AK floppade stege, tråkigt att man inte hitta en pokal i livet. Men bra grind på 50k vinst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cDk Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 ramz: för 50K kan jag snickra en pokal åt dig, en helt egen, bara för dig. Once in a life time oppertunity. grattis till vinsten btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 Snyggt Ramzi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 13 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts