RaMz Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Det har länge cirkulerat rykten om att Ken Lenaard skulle vara ett stort fan av Team Hink och nu har vi kommer över avslöjande bevis mot Ken. http://jmo.mine.nu/~molle/phpBB2/viewtopic.php?t=51 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Är inte alla fans av team Hink? De är mina pokeridoler, när jag blir stor hoppas jag bli som dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Märkte redan första handen på finalbordet av SM att Ramzi haft stort inflytande på Kens spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Lägg ner Team Hink nu medans ni är på topp, större än såhär kan det ej bli Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Är inte alla fans av team Hink? De är mina pokeridoler, när jag blir stor hoppas jag bli som dem. det är bara att spela hu 4k/8k mot phil ivey så blir du snart som dom ska du se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Det är ni och Helmuth som är så stora så det görs profilkläder till er ära, som säljs i affärre. Det är stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 7 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Märkte redan första handen på finalbordet av SM att Ramzi haft stort inflytande på Kens spel! Var inte för hård mot killen nu. Han försökte göra ett Team Hink move, men det blev lite fel. Det är inte enkelt när fansen ska in och rota i potterna som de sett sina förebilder göra, det blir lätt fel då. Det är ni och Helmuth som är så stora så det görs profilkläder till er ära, som säljs i affärre. Det är stort. Vi har hyrt in samma PR-kille som Helmuth har, det är därför våra marknadsförings strategier ser liknanden ut. Sen att vi har lite fler fans än honom (ett) beror nog bara på att folk inte sett oss spela på TV än, så dom tror att vi är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Fake, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Fake, eh? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 vad är team hink? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 vad är team hink? och framförallt, vem är highwon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 vad är team hink? Ett pokerteam bestående av ungdomar som knappt lämnat tonårsstadiet och kör stenhård pokerlingo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 och framförallt, vem är highwon? du e highwon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 och framförallt, vem är highwon? du e highwon ska d vara så är hela team hink highwon!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 9 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2006 och framförallt, vem är highwon? du e highwon ska d vara så är hela team hink highwon!!!!!!!!!!! Haha, mkt möjligt. Morbo är garanterat Highwon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 9 Juni , 2006 Rapport Share Postad 9 Juni , 2006 alltså egentligen ser de uit som ken om mna ser på ans kropp och hans kroppsspråk ... faktistk .. me nvafan vet jag liksom ... speciellt på fylalan men ja, får han de o stämma? de efrågan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 9 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2006 Det var faktiskt Kens egna idee att spela med Team Hink tröja i 2k eventet i Barcelona. Och han gick med på att vi tog en bild på honom att lägga upp bara för skojs skull. Så det är ingen fake i alla fall. När vi lägger upp bilder på Doyle Brunson I Team Hink kläder så vet ni att det är fake Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 9 Juni , 2006 Rapport Share Postad 9 Juni , 2006 Trodde det var menat som en fake, liksom, skojgrej. Men okej, då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts