K_MaN Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Vad menar du med att du kommer sent? Jag skulle ju gå all in blint mot dig första handen.... Har visat sig att jag skall ut o dricka öl ikväll vid 21.30.... så jag ber till gud att jag hamnar på samma bord som dig Kexet första kvarten.... så jag hinner ta ner dig på jorden.... resten av fiskarna/tomtarna överlåter jag till min lillasyster att rensa!!! /Di_Maestro Haha Risken är nu stor att du inte ens kommer till turnering då ditt konto kommer att frysas för att du låter andra (minderåriga) spela på ditt konto. Haha grabben hetsa inte upp dig i onödan, min syster är nog ett antal år äldre än dig.... Citera
Hetast Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Låter som en trevlig turre ikväll... Får väl va med o tomta mig lite ja med... Citera
RoopzY Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Detta verkar spännande.. Blir väll till att slita sig från TV:n o regera lite. Jag vill dock inte ha några som helst kommentarer om en s.k tomtesyn som jag gjorde enligt vissa förra gången jag spelade turneringen. Jag ska vinna!! Citera
K_MaN Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Vem var tomten som slog ut Kexet? Bra jobbat men jag hade velat göra det själv Citera
STO Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 OK grabbar! Vad ska man göra när tomten synar all in med pipdraget med 9T och sätter nöten på rivern när man själv sitter med QQ! Men det var helt klart den roligaste PF-turren hittils, inte alls så gristight som det brukar vara! Kul att man kunde liva upp turren lite med hets och allmänt helt sjukt spel! Kan ju i fortsättningen bli riktigt trevliga sammankomster på onsdagar om det fortsätter såhär! MEN JAG VILL SITTA PÅ SAMMA BORD SOM Di_Fisho!!! GG BOYS och på återseende! PS. Jag bjuder på kaffet ebisumaru! Citera
ParadiseOscar Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 OK grabbar! Vad ska man göra när tomten synar all in med pipdraget med 9T och sätter nöten på rivern när man själv sitter med QQ! Men det var helt klart den roligaste PF-turren hittils, inte alls så gristight som det brukar vara! Kul att man kunde liva upp turren lite med hets och allmänt helt sjukt spel! Kan ju i fortsättningen bli riktigt trevliga sammankomster på onsdagar om det fortsätter såhär! MEN JAG VILL SITTA PÅ SAMMA BORD SOM Di_Fisho!!! GG BOYS och på återseende! PS. Jag bjuder på kaffet ebisumaru! Håller med om att det var roligt även om min floppade triss fick se sig slagen efter all in på floppen när SiggeKeno hittade tvåoutaren på turn. Kör på ni 12 av 25 startande som finns kvar! Mvh SportingbetOscar Citera
stenarn Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Jag måste ju sluta ge upp när jag blir short känner jag, men det går inte Citera
theo Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Endast priser till top 3 med 25 spelare , går det inte att ändra prisstrukturen ?. // Kassoren Citera
ParadiseOscar Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Gratulerar till er tre som placerade er ITM! Starkt jobbat! 1. -TheClone- - $125 extra 2. ebisumaru - $75 extra 3. Kassoren - $50 extra Bountyn, dvs undertecknad, fick se sig utslagen av Sallinho. För det får Sallinho $50. Vi ses nästa vecka! Mvh SportingbetOscar Citera
K_MaN Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Kul att man kunde liva upp turren lite med hets och allmänt helt sjukt spel! Kan ju i fortsättningen bli riktigt trevliga sammankomster på onsdagar om det fortsätter såhär! MEN JAG VILL SITTA PÅ SAMMA BORD SOM Di_Fisho!!! Håller med dig Kexet det var en riktig skön turre med mycket hets Synd dock att jag inte fick äran att ta ner dig på jorden men men det kommer fler turneringar i framtiden.... måste dock erkänna att du åkte in i en skön vägg då du försökte bluffa din in i ebisumarus AA..... Citera
K_MaN Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Gratulerar till er tre som placerade er ITM! Starkt jobbat! 1. -TheClone- - $125 extra TheClone: Jag är ute efter dig nästa vecka!!! Citera
ebisumaru Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 OK grabbar! Vad ska man göra när tomten synar all in med pipdraget med 9T och sätter nöten på rivern när man själv sitter med QQ! Men det var helt klart den roligaste PF-turren hittils, inte alls så gristight som det brukar vara! Kul att man kunde liva upp turren lite med hets och allmänt helt sjukt spel! Kan ju i fortsättningen bli riktigt trevliga sammankomster på onsdagar om det fortsätter såhär! MEN JAG VILL SITTA PÅ SAMMA BORD SOM Di_Fisho!!! GG BOYS och på återseende! PS. Jag bjuder på kaffet ebisumaru! Öppet stegdrag var det ändå. Dessutom pardrag och runner-runner tvåparsdrag. Kan ev. också haft backdoor flushdrag, kommer inte ihåg. Citera
Nickefik Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 TheClone: Jag är ute efter dig nästa vecka!!! Är det inte onsdag snart? Citera
STO Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 OK grabbar! Vad ska man göra när tomten synar all in med pipdraget med 9T och sätter nöten på rivern när man själv sitter med QQ! Men det var helt klart den roligaste PF-turren hittils, inte alls så gristight som det brukar vara! Kul att man kunde liva upp turren lite med hets och allmänt helt sjukt spel! Kan ju i fortsättningen bli riktigt trevliga sammankomster på onsdagar om det fortsätter såhär! MEN JAG VILL SITTA PÅ SAMMA BORD SOM Di_Fisho!!! GG BOYS och på återseende! PS. Jag bjuder på kaffet ebisumaru! Öppet stegdrag var det ändå. Dessutom pardrag och runner-runner tvåparsdrag. Kan ev. också haft backdoor flushdrag, kommer inte ihåg. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Citera
Soderbroder Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Sjukt orättvist att jag inte vann. men det finns ju turinslag i poker. men man kunde lätt se att jag spelade minst en klass bättre än resten av fältet. Blir lite tårögd själv när jag ser hur vackert mitt spel är... Citera
Nickefik Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Sjukt orättvist att jag inte vann. men det finns ju turinslag i poker. men man kunde lätt se att jag spelade minst en klass bättre än resten av fältet. Jag ser att vi inte spelade samma turnering... Rättvisare seger än så här går det ju inte att hitta. Citera
Nickefik Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Undrar vem som kommer 2:a efter mig nu på onsdag. Det finns ju ett åtminstone ett par spelare som har chans... Hoppas det blir fler som spelar. Jag behöver pengarna. Citera
K_MaN Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Undrar vem som kommer 2:a efter mig nu på onsdag. Det finns ju ett åtminstone ett par spelare som har chans... Hoppas det blir fler som spelar. Jag behöver pengarna. Om du vinner turneringen byter jag personligen namn på pokerforum till Di_Fisho! Finns inte en chans att du vinner! Hoppas jag hamnar på samma bord som dig och KEXET..... så skall vi alla åka på en härlig tur... P.S. Du borde byta namn från TheClone --> TheKlonk!!! Citera
Nickefik Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Om du vinner turneringen byter jag personligen namn på pokerforum till Di_Fisho! Vad sägs om TheFish? Snart kommer alla att heta något på TheXXXX med TheClone som förebild. Du borde byta namn från TheClone --> TheKlonk!!!Klonk? Jag drar inte ut folk. Däremot blir jag utdragen då och då. Vinner jag så är det skillz. That´s a fact. Citera
STO Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Hörde i chatten att din syrra är lös Di_Fisho............. Citera
K_MaN Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Hörde i chatten att din syrra är lös Di_Fisho............. Haha den kommentaren var riktig skön.... vem var det som sa det? TheClone, vinner du denna vecka får du välja vilket namn du vill till mig.... Citera
K_MaN Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Hörde i chatten att din syrra är lös Di_Fisho............. Kexet, hur gick det mot GAIS igår????? Citera
STO Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Hörde i chatten att din syrra är lös Di_Fisho............. Kexet, hur gick det mot GAIS igår????? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg TILTA SÖNDER MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FU! Citera
K_MaN Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Hehe underbart att se vad som triggar fram din tilt.... ska nog ha det i tankarna då vi möts imorn.... Citera
Recommended Posts