Gå till innehåll

PF.nu-turnering 31 oktober, 20.00 - Månadsfinal

ParadiseEric

Recommended Posts

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grattis. Hoppas du är med nästa gång. Jag vill ha revansch.;-)

Lycka till på söndag.

Revanschen kommer garanterad men vet inte när.. jag dyjer upp i tid och i otid som vanligt på platser där jag inte bör finnas. :twisted:

Ni glömmer väl inte att vi som kom ITM ska ha gratulationer och $$. 8-)

Grattis ni alla som fick tändstickor!

skriver ut lite nya €€€ med felaktiga hologram.. det duger väl? :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du var saknad. Du kunde lika gärna ha struntat i den där skräpmatchen.

Maestro kollade du osso på boll eller du dejtar din syrra varje onsdag nu?

Jag ska vara ärlig mot dig jag var en riktig toffel i onsdags..... men men jag har tagit semester från jobbet nästa torsdag, så på onsdag börjar en 6 dagars poker maraton..... och då finns det inget bättre att starta detta med att rensa lite firre på Sportingbet.....

Länk till kommentar

Jag ska vara ärlig mot dig jag var en riktig toffel i onsdags..... men men jag har tagit semester från jobbet nästa torsdag, så på onsdag börjar en 6 dagars poker maraton..... och då finns det inget bättre att starta detta med att rensa lite firre på Sportingbet.....

Toffel är inte fel. Kul för dig..:)

Men man får känslan av att det är förändringar på gång när det gäller sportingbet. Ingen annonsering om nästa veckas turre.

Får hoppas att grabbarna bara har haft mycket att göra. Då jag inte har fått mina extra $$ ännu. :cry:

Länk till kommentar

Sorry, pojkar och flickor. Ett internt missförstånd har gjort att extrapriserna för veckans turnering inte dykt in på era konton. Jag ska se till så att det ordnas imorgon förmiddag!

:oops:

Mvh

SportingbetOscar

Tack, tack för extravinsten, den finns nu på kontot. Jag är lite osäker på exakt vad jag hade innan men det känns som ni har gett mig lite för mycket. Jag kom ju trots allt bara på andra plats. Jag vill ju inte att det ska bli fel. ;-)

Länk till kommentar

Samma här, verkade vara € istället för $ :D

Rätt ska väl va rätt, eller så va de lite plåster på såren för väntan, va vet jag.

I så fall så var det väldigt generöst av dem. :-D

Man är tacksam. Men om de känner att här får man nog att justera lite så är det okej för mig. 8-)

Länk till kommentar

Vi kryddade lite extra som ursäkt för förseningen. Det som ni fått in på era konton är alltså helt korrekt även om det verkar vara lite "för mycket". :-)

Mvh

SportingbetOscar

Tack tack..:)

Vad är det som gäller ikväll?

Jag ser att turneringen ligger ute som vanligt. Men kommer det vanliga extravärdet att vara kvar?

Länk till kommentar