Odrike Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Matchen är inge vidare. Skit i den. Poker är roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Maestro?? Kexet??? Alla andra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Maestro??Kexet??? Alla andra?? FOTBOLL IKVÄLL!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 skandal, 8 anmälda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 äre nån som ska spela ikväll eller? brukar ju va ett jävla liv här då Jag fick lov att vara dagens "stand in donator" den här gången. Bara å plocka sipsen från galningen {-: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Sorry för klonken men det är så jag (och många andra galningar) jobbar ;-} Lovar att donera mera en annan gång. //mad bets Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Sorry för klonken men det är så jag (och många andra galningar) jobbar ;-} Lovar att donera mera en annan gång. //mad bets Grattis. Hoppas du är med nästa gång. Jag vill ha revansch. Lycka till på söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 FOTBOLL IKVÄLL!!! Du var saknad. Du kunde lika gärna ha struntat i den där skräpmatchen. Maestro kollade du osso på boll eller du dejtar din syrra varje onsdag nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Ni glömmer väl inte att vi som kom ITM ska ha gratulationer och $$. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Grattis. Hoppas du är med nästa gång. Jag vill ha revansch. Lycka till på söndag. Revanschen kommer garanterad men vet inte när.. jag dyjer upp i tid och i otid som vanligt på platser där jag inte bör finnas. Ni glömmer väl inte att vi som kom ITM ska ha gratulationer och $$. Grattis ni alla som fick tändstickor! skriver ut lite nya €€€ med felaktiga hologram.. det duger väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Du var saknad. Du kunde lika gärna ha struntat i den där skräpmatchen. Maestro kollade du osso på boll eller du dejtar din syrra varje onsdag nu? Jag ska vara ärlig mot dig jag var en riktig toffel i onsdags..... men men jag har tagit semester från jobbet nästa torsdag, så på onsdag börjar en 6 dagars poker maraton..... och då finns det inget bättre att starta detta med att rensa lite firre på Sportingbet..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 31 Mars , 2007 Rapport Share Postad 31 Mars , 2007 Jag ska vara ärlig mot dig jag var en riktig toffel i onsdags..... men men jag har tagit semester från jobbet nästa torsdag, så på onsdag börjar en 6 dagars poker maraton..... och då finns det inget bättre att starta detta med att rensa lite firre på Sportingbet..... Toffel är inte fel. Kul för dig.. Men man får känslan av att det är förändringar på gång när det gäller sportingbet. Ingen annonsering om nästa veckas turre. Får hoppas att grabbarna bara har haft mycket att göra. Då jag inte har fått mina extra $$ ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 31 Mars , 2007 Rapport Share Postad 31 Mars , 2007 Samma här...inga extra dolores ännu inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Sorry, pojkar och flickor. Ett internt missförstånd har gjort att extrapriserna för veckans turnering inte dykt in på era konton. Jag ska se till så att det ordnas imorgon förmiddag! Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Sorry, pojkar och flickor. Ett internt missförstånd har gjort att extrapriserna för veckans turnering inte dykt in på era konton. Jag ska se till så att det ordnas imorgon förmiddag! Mvh SportingbetOscar Tack, tack för extravinsten, den finns nu på kontot. Jag är lite osäker på exakt vad jag hade innan men det känns som ni har gett mig lite för mycket. Jag kom ju trots allt bara på andra plats. Jag vill ju inte att det ska bli fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Samma här, verkade vara € istället för $ Rätt ska väl va rätt, eller så va de lite plåster på såren för väntan, va vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
1891 Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Samma här, verkade vara € istället för $ Rätt ska väl va rätt, eller så va de lite plåster på såren för väntan, va vet jag. Kanske rb också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Samma här, verkade vara € istället för $ Rätt ska väl va rätt, eller så va de lite plåster på såren för väntan, va vet jag. I så fall så var det väldigt generöst av dem. Man är tacksam. Men om de känner att här får man nog att justera lite så är det okej för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Vi kryddade lite extra som ursäkt för förseningen. Det som ni fått in på era konton är alltså helt korrekt även om det verkar vara lite "för mycket". Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Vi kryddade lite extra som ursäkt för förseningen. Det som ni fått in på era konton är alltså helt korrekt även om det verkar vara lite "för mycket". Mvh SportingbetOscar Tack tack.. Vad är det som gäller ikväll? Jag ser att turneringen ligger ute som vanligt. Men kommer det vanliga extravärdet att vara kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Ska lira den här ikväll, med ett halvt öga, 1/10 hjärna och lillfingret och det kommer ju att räcka långt mot alla nötter som lirar. Resten av mig grindar CB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 med ett halvt öga, 1/10 hjärna Haha, nu har vi allafall lite extravärde som kan locka lite folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 lite dålig info nu känner jag, är det extravärde eller ej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Antar att det är samma som vanligt eftersom turneringen ligger ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 jao Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts