OrkarInte Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 är turneringen nu den 28/2 på paradise poker eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 är turneringen nu den 28/2 på paradise poker eller? inte paradise, på den gamla clienten, när du trycker på poker så finns det en lista längst till vänster, längst ner på det står det nånting, typ sportingbet poker, den trycker du på, o laddar ner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrkarInte Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 ok tack. det gick dock inte att installera den någon konstig bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 ok tack. det gick dock inte att installera den någon konstig bugg gick inet för mig först heller, innan jag stängde av brandväggen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrkarInte Postad 27 Februari , 2007 Rapport Share Postad 27 Februari , 2007 Ligger turneringen uppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 27 Februari , 2007 Rapport Share Postad 27 Februari , 2007 Imorgon kl 21 kör vi dubbla prispengar igen! Bonuspriset blir det samma som föregående vecka; plats i söndagens garanti $25 000-turnering. Värde $44. Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alex_Svensk Postad 27 Februari , 2007 Rapport Share Postad 27 Februari , 2007 Ligger turneringen uppe? Nej. Inte ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alex_Svensk Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Jag kan inte komma in i klienten... Nån mer som inte kommer in?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Samma här, verkar vara problem med servrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Samma här, verkar vara problem med servrarna I dagarna genomför vi en flytt av våra servrar och till och från kan det vara lite bekymmer med att logga in. Nu ska det dock gå bra igen! Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Jag är inne. Men ganska ensam. Men jag har iofs haft klienten igång ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 brukar inte turneringen ligga uppe efter 19? jag hittar inte den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 får se om jag hinner va med idag, blev ju bubblan sist så är ju revanch sugen förvisso. :> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alex_Svensk Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Nu är jag anmäld... Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 jag hittar den inte, är det inte på multi torney ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 brukar inte turneringen ligga uppe efter 19? jag hittar inte den Jodå den finns där den ska vara. Under multi tourney. "$10 Pokerforum.nu". Du ska hitta den om du sorterar efter namn. gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 jag hittar den inte, är det inte på multi torney ? Kolla så att du ser alla. Tryck på "All". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 aahh hittade nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Vi gratulerar gårdagens tre ITM-lirare! 1. deginho - $80 extra + inträde i söndagens $25k-garanti 2. illerrre - $48 extra 3. Primtal - $32 extra Samma tid och plats nästa vecka, såklart! Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Grattis till vinnarna. Flippade på Rullstolen igår, skönt han åkte strax efter mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 6 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Imorgon kl 21 kör vi dubbla prispengar igen! Bonuspriset blir det samma som föregående vecka; plats i söndagens garanti $25 000-turnering. Värde $44. Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 7 Mars , 2007 Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 Den här gången ska jag inte somna innan turneringen börjar. Blev 8 förra gången utan att spela en enda hand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 7 Mars , 2007 Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 Idag blir det hat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 7 Mars , 2007 Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 Den här gången ska jag inte somna innan turneringen börjar. Blev 8 förra gången utan att spela en enda hand hahah:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocAman Postad 7 Mars , 2007 Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 Imorgon kl 21 kör vi dubbla prispengar igen! Bonuspriset blir det samma som föregående vecka; plats i söndagens garanti $25 000-turnering. Värde $44. Mvh SportingbetEric OK, jag är med. Men du har fortfarande inte satt in mina dubbla prispengar (+34$) som jag vann den 14 februari. Du har ett två veckor gammalt mail som du bara har läst men inte svarat på Vi ses vid bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts