Odrike Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Jag hade 1 min kvar och råkade trycka på Esc knappen. Nu står man längst bak i kön igen... OMG! Ebisamuru om du läser detta: HU idag? Jag ska dubbla upp dig! lol OMG Dina tiltar är verkligen farliga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrambler Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Jag är inne igen !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Jag är inne igen !!! haxxor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Jag är inne igen !!! Kul för dig. Jag får bara error skit........ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Min har stannat som position 2 i kön. 0 sekunder kvar. Nu händer inget!!! Pastorn har talat :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The_future Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Jag är inne igen !!! Är jag kvar ?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 lol OMG Dina tiltar är verkligen farliga Absolut min tilt är min största fiende Gud vet hur det kommer sluta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_keni_ Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Kul för dig. Jag får bara error skit........ Ja me.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Hoppas han bara tar dina :-D :-D Har snart vunnit, detta var ju enkelt idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Har snart vunnit, detta var ju enkelt idag! FÖR HELVETE:evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 450 i kö och counting...hoppas man kommer in snart. Error code yadda yadda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Har snart vunnit, detta var ju enkelt idag! :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Är jag kvar ?????? Kexet snor dina blinds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 FÖR HELVETE:evil: :evil: Nu kom jag in på riktigt, haha, skojade bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_keni_ Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Rolig turnering, hann spela två minuter...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 äntligen med igen, efter 48minuter... fast lite shortstackad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BONNJOE Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 kommer ni in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Nu kom jag in på riktigt, haha, skojade bara KEX KÄFT :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BONNJOE Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 vad händer med sportingbet när går det att komma in igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Tror och hoppas att vi alla får tillbaka inköpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Vilken skandal turnering!!! Ett STORT SKÄMT! Men det spelar ingen roll , för det är HATET I CHATEN SOM ÄR DET VIKTIGA!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Sorry, ni som drabbades av teknikstrulet. En liten kompensation i form av $15 har lagts till på varje spelkonto. 1. mrambler - $90 extra 2. Tmpn - $54 extra 3. SiggeKeno - $36 extra Vi ses nästa vecka! Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Ja, det vart trist igår. Stor eloge för snabb kompensation (gick +$4 då). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Ja, det vart trist igår.Stor eloge för snabb kompensation (gick +$4 då). Min största vinst hittils i dessa turneringar, bör firas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 1. mrambler - $90 extra 2. Tmpn - $54 extra 3. SiggeKeno - $36 extra Orättvisare seger har inte skådats i denna turnerings historia! Pastorn från Knutby klonkade sönder sig.... undrar om det var han eller whiskeyn som spelade? Men men man får vara nöjd med att Primtal tiltade sönder Kexet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts