Odrike Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Funkar ju inte. Såja nu är den igång... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Inte här heller. Inte igång här 21.08!! Igång 21.09 Nu är jag borta igen 21.18. SB är instabilt ikväll. Jag lirar på FTP utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Vad fan händer? Laggade ur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Nu krashade hela skiten!!!!!!!!!!!!!! OMSTART!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 tjaaa, klickar på registrera, så startar klienten om, efter de kommer jag inte in nå mera....hehe, vore ju kul o veta om man ens blev reggad...doh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Kommer någon in på sportingbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Nu krashade hela skiten!!!!!!!!!!!!!! OMSTART!!! SKa man sitta i kö i 4 minuter. OMG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 SKa man sitta i kö i 4 minuter. OMG Kul att du har privilegiet att hamna i kö Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hetast Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 JA håller med.... Omstart!!! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Kul att du har privilegiet att hamna i kö 2 min kvar. Det skiter sig helt för dig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Alltså är ni inne i klienten öht? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Värsta jag varit med om! Utslängd och kan inte logga in. Efter att köat i 5 minuter, loggar jag in och så står det att jag redan är inloggad och blir utslängd igen! KOMPENSATION! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 För en gångs skull åker man inte ut först!!! O skiten krashar !!! Så riggad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 2 min kvar. Det skiter sig helt för dig?? Sket sig 3 ggr men nu står jag i 8 minuters kö! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Jag får detta som svar. "Player is already logged on! Please contact Support! Errorcode(209)" Suck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Kommer inte in på Svenska Spel heller. Nu är jag maskin tilt kommer gula ett konto idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Sitter säkert Kexet och skrattar medan han snor mina blinds... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The_future Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Jag hamnade som nummer två i kön och kommer ingen stans. :twisted: :twisted: :twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The_future Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Kommer inte in på Svenska Spel heller. Nu är jag maskin tilt kommer gula ett konto idag! Vilken site, jag måste spela mot dig!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Svenska spel blev jag oxå utslängd ifrån. Unibet som har annan klient blir jag oxå utslängd ifrån. Börjar fundera på om det är mig alla är ute efter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The_future Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Sitter säkert Kexet och skrattar medan han snor mina blinds... Hoppas han bara tar dina :-D :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Jag hamnade som nummer två i kön och kommer ingen stans. :twisted: :twisted: :twisted: Jag hade 1 min kvar och råkade trycka på Esc knappen. Nu står man längst bak i kön igen... OMG! Ebisamuru om du läser detta: HU idag? Jag ska dubbla upp dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theo Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Jag får detta som svar. "Player is already logged on! Please contact Support! Errorcode(209)" Suck Samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrambler Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Min har stannat som position 2 i kön. 0 sekunder kvar. Nu händer inget!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 hamnade som nr. 2000... 8min och player already logged on... kul. 2000st i kö igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts