Odrike Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Vad heter turneringen? Hittar den ingenstans... Det är ikväll kl:21.00 den börjar va? Du hittar den under Multi Tourney. Den heter "$10 Pokerforum.nu". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Vad heter turneringen? Hittar den ingenstans... Det är ikväll kl:21.00 den börjar va? Yes dramat börjar ikväll kl 21.00. Den heter $10 pokerforum.nu. ' Vad nickar du? Så att vi inte skrämmer bort dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kaffebarn Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Hittar den inte Hittar inget "multi tourney" heller, men tournaments... Den borde väll ligga där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Idag tänkte jag vara ofin och vinna. Som ni säkert minns var jag den moraliske segraren senast. Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Hittar den inte Hittar inget "multi tourney" heller, men tournaments... Den borde väll ligga där? Det kan bero på att du laddat ner klienten från en annan sida en den svenska. Kolla här och försök på nytt. Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kaffebarn Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Jag gick in via länken här uppe på PF.nu antog att det var den svenska sidan för allt stog på svenska, vill ju ha bonusen... Såg på din länk att det inte var paradise poker, spelar det nån roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Idag tänkte jag vara ofin och vinna. Som ni säkert minns var jag den moraliske segraren senast. Finns inget som heter moralisk segrare! Finns bara en vinnare o resten är FISKAR! Och som du säkert redan märkt tillhör både du o jag det sistnämnda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Jag gick in via länken här uppe på PF.nu antog att det var den svenska sidan för allt stog på svenska, vill ju ha bonusen... Såg på din länk att det inte var paradise poker, spelar det nån roll? Ja, Paradise Poker är något annat. Tanka ner klienten på länken jag bifogade i det förra inlägget så ska det fungera fint. Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kaffebarn Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Ok tack! Men för att cleara bonusen då? ska jag spela på paradise? För det var ju dit ja kom när ja följde instruktionerna till punkt å pricka. Fast det var en grymt tiltframkallande klient dom hade på paradise! Fi fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Finns inget som heter moralisk segrare! Finns bara en vinnare o resten är FISKAR! Och som du säkert redan märkt tillhör både du o jag det sistnämnda WORD!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Observera att jag inte har försovit mig ikväll. Dax att fylla på SB-kontot govänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Finns inget som heter moralisk segrare! Finns bara en vinnare o resten är FISKAR! Och som du säkert redan märkt tillhör både du o jag det sistnämnda Det var ju värst.. Om du inte passar dig så kanske Eric och Oscar ändrar ditt alias så du verkligen blir kallad för Di_Fisho. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Det var ju värst..Om du inte passar dig så kanske Eric och Oscar ändrar ditt alias så du verkligen blir kallad för Di_Fisho. Tro mig jag skule kunna betala Eric & Oscar ifall de kunde byta mitt alias till Di_FISHO! I am a FISH and I am proud of it! P.S. Ser att The_Future har anmält sig till turrren! Låt mig sitta på samma bord som han please.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Är riktigt nöjd med denna veckas turre. Lyckades undvika att åka ut först Bra underhållning boyz.... nästa vecka är jag ute efter: DocAman, Miklen, SBSWE, The_Future och sist men absolut inte minst BADMOTHER! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Gav mig med AK mot Rakans 105 när vi var 3st kvar. Är ändå nöjd med 84 slantisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Då gratulerar vi kvällens klarast lysande stjärnor till bra spel och fina slantar! 1. Rakelover - $105 + $50 extra 2. The_future - $63 extra 3. Miklen - $42 extra Pengarna ramlar in på respektive spelkonto under morgondagen. På återseende nästa vecka! Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 25 Januari , 2007 Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 Då gratulerar vi kvällens klarast lysande stjärnor till bra spel och fina slantar! 1. Rakelover - $105 + $50 extra 2. The_future - $63 extra 3. Miklen - $42 extra Pengarna ramlar in på respektive spelkonto under morgondagen. På återseende nästa vecka! Mvh SportingbetOscar LOL Är ju 3 fiskar , inga stjärnor!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 25 Januari , 2007 Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 Då gratulerar vi kvällens klarast lysande stjärnor till bra spel och fina slantar! :mrgreen: Tack tack LOL Är ju 3 fiskar , inga stjärnor!!! Jag ska vinna nästa vecka också. Då tror jag att jag har övertygat dig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 25 Januari , 2007 Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 Nu kankse du ställer upp nästa onsdag också Föresten var tog du vägen då? Trodde du skulle kämpa för en revansch. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 25 Januari , 2007 Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 LOL Är ju 3 fiskar , inga stjärnor!!! Isåfall är jag hellre en vinnande fisk än en förlorande stjärna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 25 Januari , 2007 Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 Isåfall är jag hellre en vinnande fisk än en förlorande stjärna Nonsens var som mig istället: en förlorande fisk och en förlorande stjärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 31 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Dubbla prispengar som vanligt i kvällens drabbning! Tyvärr har våra bountys (jag och Oscar) förhinder ikväll och kan inte vara med och agera lockbete Start kl 21. Kör hårt! Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Spelat bort förra veckans vinst på HU SnG, så nya tag ikväll då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Synd att det inte är någon bounty idag. Men jag är laddad ändå Desvärre ganska tiltad. Så var lite snäll mot mig på turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Synd att det inte är någon bounty idag. Men jag är laddad ändå Desvärre ganska tiltad. Så var lite snäll mot mig på turneringen. Vi skall vara extra snälla mot dig i chatten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts