STO Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 Var gärna med och spela på onsdag Daniel, jag tar så gärna hand om dina pengar... Han verkar inte ha världens bästa read iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 Han verkar inte ha världens bästa read iaf. Vem? Daniel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Are you for real? Ska lägga till 57 stycken och 113 i nästa inlägg så även du förstår att det är viss IRONI!!! Hetsa inte upp dig i onödan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Hesta inte upp dig i onödan!!! Gnägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Hesta inte upp dig i onödan!!! Gnägg! Översätt så att vi i resten av sverige förstår vad du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 När katten är borta så dansar råttorna på bordet. Så dansa på, för om några veckor är det kört för er! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Hesta inte upp dig i onödan!!! Gnägg! Översätt så att vi i resten av sverige förstår vad du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Han verkar inte ha världens bästa read iaf. Vem? Daniel? Japp, Om han inte ens kunde läsa att mitt inlägg var ironi, så lär han knappast kunna läsa en pokerspelare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Japp, Om han inte ens kunde läsa att mitt inlägg var ironi, så lär han knappast kunna läsa en pokerspelare! x 57, x 113 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Jaja, på onsdag ska ni få chansen att spela mot det mäktiga Kexet igen! Njut av detta nu, så att ni kan tala om för era barn när ni blir gamla att ni i slutet av 2006 spelade mot det berömda Kexet! OMG!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrambler Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Jaja, på onsdag ska ni få chansen att spela mot det mäktiga Kexet igen! Njut av detta nu, så att ni kan tala om för era barn när ni blir gamla att ni i slutet av 2006 spelade mot det berömda Kexet! OMG!! Jag berättar redan idag sagor för barnen om de stora fiskarna Kexet och Di_Fishio. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 29 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2006 Vilken stämning 21.00 ikväll kör vi, det är då vi får se vem som snackar och vem som vinner Vi dubblar priserna ikväll som vanligt + $50 bounty på sbswe! Välkommen! Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Hur många deltagare brukar det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Hur många deltagare brukar det vara? Runt 20 personer, för det mesta. För att hetsa lite extra kommer undertecknad spela under nicket sbswe och som vanligt har jag fått ett pris på mitt huvud. $50 till den som har riggen i ryggen och skickar ut mig. Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 För att hetsa lite extra kommer undertecknad spela under nicket sbswe och som vanligt har jag fått ett pris på mitt huvud. $50 till den som har riggen i ryggen och skickar ut mig. Mvh SportingbetOscar Bra! Då tar jag dubbeln ikväll! Bounty+seger! sbswe kommer imorgon ha en ny betydelse: Ska Bara Spela Whist Egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Hur många deltagare brukar det vara? Normalt brukar detta vara den tightaste turneringen i historien.... men efter lite härlig "hat" stämning och lite tillskott av sköna fiskar/tomtar så är det en underhållande turnering.... Bli inte förvånad om 2 tomtar trycker all in första handen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Vilken stämning 21.00 ikväll kör vi, det är då vi får se vem som snackar och vem som vinner Borde vara ett pris till den som snackar mest skit i chatten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Jaja, på onsdag ska ni få chansen att spela mot det mäktiga Kexet igen! Njut av detta nu, så att ni kan tala om för era barn när ni blir gamla att ni i slutet av 2006 spelade mot det berömda Kexet! OMG!! Jag berättar redan idag sagor för barnen om de stora fiskarna Kexet och Di_Fishio. När jag var liten så var det: "putt putt putt" Storpotäten i Vilse i pannkakan som gällde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 När jag var liten så var det: "putt putt putt" Storpotäten i Vilse i pannkakan som gällde. Nu är du bara storfisken i "Vilse vid pokerborden".... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Vilken stämning 21.00 ikväll kör vi, det är då vi får se vem som snackar och vem som vinner Borde vara ett pris till den som snackar mest skit i chatten Då lär ju du krossa!! För du snackar bara skit! Jag har iaf. befog för mitt skitsnack! U F FISHOOOOOOOOOOOOO!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Jaja, på onsdag ska ni få chansen att spela mot det mäktiga Kexet igen! Njut av detta nu, så att ni kan tala om för era barn när ni blir gamla att ni i slutet av 2006 spelade mot det berömda Kexet! OMG!! Jag berättar redan idag sagor för barnen om de stora fiskarna Kexet och Di_Fishio. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL mrambler, du är för go!!! Prova läsa en pokerbok istället för att läsa sagor för barnen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrambler Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL mrambler, du är för go!!! Prova läsa en pokerbok istället för att läsa sagor för barnen.... Den här kanske? Ut och fiska : 100 svenska fiskar i färg av Bolle, Magnus & Mathiasson, Sven & Nilsson, Olle W & Nordin, Ingvar PEDAGOGISK INFORMATION AB, 1999, Kexet, Di_Fishio, The_future, BadMother, The Clone m.fl. lär väl finnas med där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hetast Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Okej jag får väl ta en vinst igen då. Va ju ett tag sen så det kan ju va kul.. Så ni slipper bråka om det menar ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Då lär ju du krossa!! För du snackar bara skit! Det är bra att du erkänner att det är nåt jag är bra på i alla fall! Ska snacka sönder dig idag i chatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Den här kanske? Ut och fiska : 100 svenska fiskar i färg av Bolle, Magnus & Mathiasson, Sven & Nilsson, Olle W & Nordin, Ingvar PEDAGOGISK INFORMATION AB, 1999, Kexet, Di_Fishio, The_future, BadMother, The Clone m.fl. lär väl finnas med där. Lolla mig långsamt det var det bästa jag hört på länge! Mrambler vad har du för nick? Jag ska ta o berätta en skön saga för dig ikväll medans vi spelar P.S. Om du ändå ska kalla mig för mitt smeknamn se ffs till att stava rätt: Di_Fisho !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts