Atilla Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 great 125 in line for livehelp..... Citera
K_MaN Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Så tilt... gav upp en hel dags sol för detta Citera
brainslicer Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 30min,,,com0n, eller är det för lite folk så dom fega ur, all andra snurrar ju som dom ska ... Citera
K_MaN Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Neeeeej turneringen är cancellerad! Citera
Atilla Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 den e canceled, hur får jag komepensation for min sattelit plats? Citera
ParadiseOscar Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Jag befinner mig hemma och kan tyvärr inte undersöka vad som hänt förrän jag kommer till kontoret imorgon bitti. Så länge kan jag bara be om ursäkt till er som sett fram emot att spela $100k-turneringen. Jag förstår att det känns för jäkligt. Mvh SportingbetOscar Citera
brainslicer Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Argh, kommer att tänka på hur man nångång i tiden tog ledigt från jobb o allt o väntade o såg fram emot ett visst SM...i ett antal omgångar, usch va jag hatar när de går så här. Turneringar efter 100K snurrar ju som dom ska? Citera
wildbrain Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 då samma hände på Pacific en gång fick alla dela på prispengarna o sen spela en 60k freeroll nästa dag Citera
butcha Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Dom har ju ställt in för att det vart så lågt deltagarantal förstår du väl. Åter igen blir man extremt besviken på Sportingbet. Jag tycker inte ni kan skylla på att felet ligger hos leverantören av plattformen när det står er helt fritt att välja vilken leverantör ni vill. Dessutom förstår jag inte varför ni inte begär att dom fixar problemen ni har haft. Turneringar som inte har några blinds, turneringar som stannar, att man blir utslängd mitt i en turnering och får vänta en kvart på att komma in... ja listan kan göras längre. Funderar starkt på att ta mitt pick och pack ($$$) och sticka ifrån sidan. Citera
RoopzY Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Hrrrm utöver pengarna borde man faktiskt få nån sorts kompensation Väldigt tråkigt Hade sett fram emot denna turnering jättelänge (sattelita in) och sen så blir den inte av. ledsamt Citera
Blaabar Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Hoppas på en riktigt bra ursäkt av representanterna nu.. Citera
brainslicer Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Jo de ju inte bara pengar, utan all tid man lägger ner på att kvala in. Och sedan vänta och se fram emot nåt som gör en mest besviken. Vissa kankse har kämpat flera kvällar med att komma med. Det som Pacific gjorde låter inte mer än rätt. Citera
K_MaN Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Jag ska tilta sönder mig på 8k istället! Tror dock inte de ställt in pga lågt deltagarantal. De lägger ju trots allt bara 20k ur egen ficka, borde vara småpotatis för dem.... Citera
Atilla Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Hoppas på en riktigt bra komepensation, inte förste tour jag e med om detta Citera
wildbrain Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 det e väl inte SportingBets egen turnering? hela boss väl? Citera
1891 Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Jag ska tilta sönder mig på 8k istället! Tror dock inte de ställt in pga lågt deltagarantal. De lägger ju trots allt bara 20k ur egen ficka, borde vara småpotatis för dem.... Enligt rykten på andra pokerforum var det just det de gjorde!!!! Hoppas verkligen inte det är sant,ruggig badwill är det ju trots allt! Konstigt att allt snurrar utom 100k. Jag var så satans sugen på att spela den turneringen! Citera
ParadiseOscar Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Efter samtal med pokersupporten har jag fått besked om att gårdagens $100k-turnering ställdes in pga tekniska problem. Alla inköp (inkl. satellietvinnare) har betalats tillbaka. Någon närmare information än så har jag dessvärre inte och jag kan bara be om ursäkt för det inträffade och samtidigt säga att jag förstår er frustration. Ni som var anmälda till turneringen är välkomna att skicka ett PM (inkludera ert användarnamn är ni snälla!) så ska vi se till att fixa någon liten kompensation. Mvh SportingbetOscar Citera
Atilla Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 such bs .inget fel på resten av boss eller tours, kännes som fake info Citera
Atilla Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 bra at dom inte kan svare her på forumet på fel reklam och fraud NICE ... cheaters Citera
ParadiseOscar Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 bra at dom inte kan svare her på forumet på fel reklam och fraud NICE ... cheaters Anledningen till att vi inte svarade på ditt första meddelande är att vi redan förklarat vad den uteblivna turneringen berodde på och dessutom har kompenserat dom spelare som var anmälda. Om vi var otydliga ber jag om ursäkt för det och vill återigen påtala att det handlade om tekniken och inte på något sätt om fraud. Mvh SportingbetOscar Citera
ParadiseEric Postad 14 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Kan också passa på att påminna om att nästa $100 000 Guaranteed går av stapeln den 10 september klockan 19.30. Satelliter går varje dag - samma tidpunkt som föregående månad. Lycka till! Mvh SportingbetEric Citera
ParadiseEric Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Grattis till CTU.LA. som igår vann vår $25 000 Guaranteed och kammade därmed hem hela $6250 i förstapris. Gårdagens turneringen lockade 532 spelare. Mvh SportingbetEric Citera
ParadiseEric Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Postad 8 September , 2006 På söndag klockan 19.30 är det dags för vår stora $100 000 Guaranteed turnering. I dagsläget är det 134 stycken anmälda. Missa inte din chans att vinna stort! Mvh SportingbetEric Citera
ParadiseEric Postad 10 September , 2006 Författare Rapport Postad 10 September , 2006 188 stycken anmälda i skrivande stund! Mvh SportingbetEric Citera
Recommended Posts