Gå till innehåll

Okok - griiiiind


Okok

Recommended Posts

Har avrit sjukt kul att följa din utveckling sedan 2/4 tiden. gl o all credd till dig.

 

tack tack =)

 

 

Snap call. Har han QQ, TT så.

 

 

Som jag skrev lite högre upp..

 

Frågan är vad fiskar som checkar en sån flopp efter att ha reraisat brukar ha? Och sen bet-pushar turn... självklart synade jag, men självklart hade han QQ vilket var exakt vad jag visste att han hade. Man kan ju fiskpsykologin liksom.

 

 

Vet att man nog måste syna där, men det är så kallt när man verkligen vet exaaakt hur fiskar spelar. De tänker "set, jag måste slowspela så att jag kan lura in alla hans pengar". Med typ KK blir de stressade och man hör nästan hur de tänker "fan om han har dragit ut mig" när de pottar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 801
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Minus 11k när jag kom hem från krogen igår. Lovade mig själv att aldrig spela poker överhuvudtaget igen. Men nu sitter jag förstås här igen och är sugen på att lira.

 

Tittade igenom händerna från igår nu precis. Back 11k på ett enskilt 10/20-bord. All in med AQs mot TT, AK mot KK, T8s på floppen K96 två i min nfärg mot Q7s, reraisad pott AKs mot 33 på floppen Q83 två i färgen. Torskade samtliga - mot samma spelare! Som för övrigt tiltade mig något extremt. Så jävla dåligt spelade jag nog inte ändå.

 

Nåja, pengarna ska hem till pappa igen iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppe tidigt eller i säng sent, gissa själva. Varit riktigt kallt även idag och jag slutar på marginellt plus för månaden. Orkar inte göra någon sammanställning nu, får blir när jag vaknar. Så sjukt att man har en minusdag på hela månaden och sedan backar utav bara helvete sista två dagarna. Knappast en slump att det är såhär varje månad... 70k plus efter halva januari, 65k i slutet av januari. 90k plus 15:e februari, 67k plus i slutet av februari. 44k plus 29 mars, ~15k plus 31 mars. Säger som gnufarna. NORMALE.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sjukt att man har en minusdag på hela månaden och sedan backar utav bara helvete sista två dagarna. Knappast en slump att det är såhär varje månad... 70k plus efter halva januari, 65k i slutet av januari. 90k plus 15:e februari, 67k plus i slutet av februari. 44k plus 29 mars, ~15k plus 31 mars.

 

bu fucking hu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppe tidigt eller i säng sent, gissa själva. Varit riktigt kallt även idag och jag slutar på marginellt plus för månaden. Orkar inte göra någon sammanställning nu, får blir när jag vaknar. Så sjukt att man har en minusdag på hela månaden och sedan backar utav bara helvete sista två dagarna. Knappast en slump att det är såhär varje månad... 70k plus efter halva januari, 65k i slutet av januari. 90k plus 15:e februari, 67k plus i slutet av februari. 44k plus 29 mars, ~15k plus 31 mars. Säger som gnufarna. NORMALE.

 

riktigt nice, det mesta från NL2k lr?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, ska svara lite mer moget på dina patetiska inlägg.

 

Även jag vet att det är mycket pengar jag vunnit och att jag är väldigt lyckligt lottad som har vunnit dessa pengar. Dock så är ett av mina huvudsyften med denna dagboken att analysera mitt spel. Därför ville jag uppmärksamma att spelet gått i stå i slutet av varje månad hittills i år och att det självklart inte är en slump.

 

Dina inlägg är ganska provocerande med tanke på att jag inte överhuvudtaget gnällt om att jag backat, utan snarare beskyllt mig själv för dåligt spel. Även om det gått bra under en längre tid så känns det sådär att ha backat 30k de senaste tre sessionerna.

 

Har inte skrivit om mina resultat i dollar på väldigt länge i den här dagboken och nu blev jag påmind om varför. Känns rätt meningslöst om man inte kan göra det dock, eftersom det är det som i slutändan är måttstocken för hur bra man lyckats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sick, 70 inköp på en halv månad på 5-10, hur lyckas du? =)

 

Spelade med ett sjukt självförtroende och var running good förstås. Hade en uppkommande tenta också så jag spelade ovanligt mycket =)

 

Nu blev jag sjukt glad när jag plussade $600 idag. Dock så hade jag torskat 4.5k tidigare under dagen. Inget självförtroende. Inget flyt. Uttagsriggen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe. En 2+2:are som mötte Thorsson i en sng i Monte Carlo =)

 

" Brief history of villain.

 

He was playing some Japonese guy hu for 50k battleship style when a bunch of us were railing. William ran out of cigarrettes and asked us if we had any. Empiremaker2 said "yeah I got cigs" and guy said "are they light?" em2 said yes, and william responded "No i don't want then. Lights are for gays." "

 

 

Mycket hög klass.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe. En 2+2:are som mötte Thorsson i en sng i Monte Carlo =)

 

" Brief history of villain.

 

He was playing some Japonese guy hu for 50k battleship style when a bunch of us were railing. William ran out of cigarrettes and asked us if we had any. Empiremaker2 said "yeah I got cigs" and guy said "are they light?" em2 said yes, and william responded "No i don't want then. Lights are for gays." "

 

 

Mycket hög klass.

 

hahahaha, dagens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe. En 2+2:are som mötte Thorsson i en sng i Monte Carlo =)

 

" Brief history of villain.

 

He was playing some Japonese guy hu for 50k battleship style when a bunch of us were railing. William ran out of cigarrettes and asked us if we had any. Empiremaker2 said "yeah I got cigs" and guy said "are they light?" em2 said yes, and william responded "No i don't want then. Lights are for gays." "

 

 

Mycket hög klass.

 

Skulle allvarlig hällt en drink över honom. Spydig idiot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...