Gå till innehåll

Byta nick?


Cyntax

Recommended Posts

Spelar man på B2B kan man ha olika nicks på alla deras tusentals sajter. Spelar man på PartyPoker kan man byta nick var 6'e månad.

 

Frågan är... ska man byta nick när man kan på Party och ska man köra med helt olika nicks på B2B eller nicks som är snarlika? (om man t.ex. heter BerraYY på HeyPoker och BerraYYY på MartinsPoker)

Vem bör och vem bör inte byta/ha olika och varför?

 

Ponera att du är en bra pokerspelare på Party, vill du då att dina motspelare skall veta att det är du dom spelar mot eller bör du byta nick när du kan för att stammisarna ska tro att du är en ny fisk?

 

Dessutom är du kanske trackad med PO/PT på Party + att spelar man sng's så finns det dom som har PokerProphecy...

 

Vad är era tankar om detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer ofta på bra nick när jag sitter och spelar. Jag har vanligtvis en textfil uppe för ströanteckningar, och den består mest av nicks som jag tyckt var för bra för att glömmas. :roll:

 

Så jag har en lista med fyndiga nicks, och jag byter så ofta det går för att få användning för dem. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har faktiskt bytt nick pa en del siter eftersom folk kande igen mig fran forum, tidningen m.m och det blev en himla massa skrivande i chatten. For ovrigt ar jag ingen pokerteoretiker oht sa det blev bara pinsamt nar jag inte kunde svara pa folks fragor... :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...