Gå till innehåll

Primas SnG, tips på hur dom bör spelas?


maxwell

Recommended Posts

Har spelat ganska mycket SnG på tain och plussat ganska bra. Men nu har jag börjat spela SnG på prima och det går inte alls lika bra. Gillar inte strukturen på dom vanliga SnG på prima.

Spelade oftast 10$ SnG (inte turbo) på tain och har börjat göra de på prima med(en del 20$).

Har ioförsig inte spelat så många SnG än så det kanske vänder. Men undrar om det är någon som har några tips till primas SnG?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Höll själv till ett tag på Prima men tröttnade (det var väntetid även på de lägre borden).

 

Vill du ha tips som är unika för Prima?

 

Mycket tips har jag men inga som är specifika för Primas SNG.

Jag hjälper gärna till men jag har svårt att tro att ditt problem beror på Prima.

Berätta mer om vad som blir fel.

I vilket skede av turnerneringen brukar du åka ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Partypokers SnG's tror jag är dom bästa. Visst man får ingen rakeback där när man spelar men jag plussar ändå mer per SnG där utan rakeback än på någon annan klient. Dessutom så fylls alltid alla SnG's snabbt och det går lätt att multitablea eftersom det bara är att trycka på en knapp så trycker klienten ihop borden fint. :>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Maxwell du har spelat på "tain", vilken pokersite är det?

 

Själv spelar jag SnG på Ladbrokes med varierande framgång. Har koncentrerat mig på "treble chance" och lyckats vinna pengar fyra gånger vilket inbringat $ 1100. Efter de fyra gångerna har jag alltid åkt ut relativt tidigt varje gång på högsta nivån. Fördelen med "treble chance är att det bara kostar $ 3 att gå in på lägsta nivån och sedan med lite skicklighet och tur kan man spela ihop "tokens" som gör att man kan gå hela vägen till högsta nivån med $ 500, 300 och 200 i vinst. Lättare sagt än gjort men man kan få en faslig mängd träning att spela SnG utan att behöva peta in en avgift varje gång. Än har jag inte räknat på någon timpeng utan ser det mer som ett sätt att lära.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...