Gå till innehåll

Nyttan av Pokertracker?


Max Cady

Recommended Posts

Har tidigare använt Pokertracker men när 1000 händer var loggade och det var dags att betala sket jag i det. Har nu spelat väldigt många fler tusen händer och har fortfarande inte betalat för att kunna använda Pokertracker. Min fråga är: hur stor nytta har ni haft av Pokertracker? Det kostar $55 att regga sig. Säg att man ska ta av sin bankrulle för att fixa detta. När kommer man till den nivån på bankrulle att det är värt att använda av dessa pengar till en registrering? Har liksom ingen lust att ta av bankrullen om det bara är bar och kul med Pokertracker. Om jag ska skaffa, och antagligen krångla som fan med för att få det att funka, Pokertracker ska det fanimej resultera i näst intill garanterad ökning av plussandet! Vad säger ni, vad har ni för tankar och erfarenheter?

 

En stilla undran av en som fastnat på samma nivå han började.... :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om nivån du började på är NL10 eller lägre (om du spelar NL) så kanske du ska fundera lite om du inte ska ta och läsa något först (eller bara rätta till disciplinen, som varit mitt största problem i NL) innan du pungar ut med 5.5 inköp för PT. Om du däremot lirar NL25 eller högre så är det inget att fundera på, köp köp köp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PO kan man få "gratis" (spela raked hands på en site). Kolla deras hemsida, där finns erbjudanden....

 

PO eller PT är ett måste om man vill analysera spelet. Typ vilka händer spelar du fel, vilka händer som du spelar fast du borde kasta o.s.v. + att det är jäkla kul att se $/h, BB/h, månads resultat, års resultat, aggro faktor, m.m.

 

 

/Statshoran

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokertracker ska det fanimej resultera i näst intill garanterad ökning av plussandet!

Tror du missuppfattat en del.

 

Jaha så statistik program är bara på kul, inte för att plussa?

Då har jag nog fattat fel... :D

Det är dina studier som gör dig till en vinnare. Inte programmet i sig. Eftersom du redan har provat PT så vet du ju själv vad som krävs av dig som person för att förbätttra ditt spel med hjälp av siffrorna PT spottar ur sig. Lägger du ner tillräckligt med tid och engagemang för att förbättra ditt spel så självklart kommer du bli bättre, med eller utan PT, men det går ju inte av sig självt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...