Bjorn_ Postad 2 Juni , 2006 Rapport Postad 2 Juni , 2006 7 Card Stud High ($1/$2), Ante $0,25, Bring-In $0,50 (converter) 3rd Street - (2.00 SB) Seat 4: xx xx 2:heart: ___brings-in Seat 5: xx xx 8:spade: ___calls Seat 6: xx xx A:diamond: ___folds Seat 7: xx xx 6:diamond: ___calls Seat 8: xx xx T:heart: ___calls Seat 1: xx xx 9:heart: ___folds Seat 2: xx xx 5:heart: ___folds Hero: A:heart: A:club: 5:club: ___calls Min hand är visserligen inte så levande men det känns inte som att man kan slänga "ess i hålet" när ingen höjt. Ser däremot ingen anledning att höja utan avvaktar till fjärde gatan. 4th Street - (4.50 SB) Seat 5: xx xx 8:spade: K:heart: ___checks___folds Seat 7: xx xx 6:diamond: J:spade: ___checks___calls Seat 8: xx xx T:heart: 5:spade: ___checks___calls Hero: A:heart: A:club: 5:club: 6:spade: ___bets Seat 4: xx xx 2:heart: T:diamond: ___folds Check till mig och inga direkta scarecards på brädorna. Antar att en bet är tämligen automatisk? 5th Street - (3.75 BB) Seat 7: xx xx 6:diamond: J:spade: 6:heart: ___checks Seat 8: xx xx T:heart: 5:spade: 7:spade: ___bets Hero: A:heart: A:club: 5:club: 6:spade: 2:diamond: ??? Ingen förbättring och min hand är ju inte särskillt live... Är detta en enkel fold när seat 8 bettar trots att den andra killen parar sitt dörrkort? Å andra sidan känns det lite vekt givet vad han som bettar har på brädan. /Bjorn Citera
Recommended Posts