Hygglo Postad 30 Maj , 2006 Rapport Share Postad 30 Maj , 2006 Går det att spela poker online med vanligt telefonmodem bara? Någon som har erfarenhet av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 30 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2006 Går det att spela poker online med vanligt telefonmodem bara? Någon som har erfarenhet av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 30 Maj , 2006 Rapport Share Postad 30 Maj , 2006 Jäpp, funkar riktigt bra enligt min erfarenhet. Det har väl hänt att man tajmat ut nån gång, men åtminstone 3-tabla på B2B funkade fint när jag försökte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 30 Maj , 2006 Rapport Share Postad 30 Maj , 2006 Jäpp, funkar riktigt bra enligt min erfarenhet. Det har väl hänt att man tajmat ut nån gång, men åtminstone 3-tabla på B2B funkade fint när jag försökte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stockdum Postad 30 Maj , 2006 Rapport Share Postad 30 Maj , 2006 Går det att spela poker online med vanligt telefonmodem bara? Någon som har erfarenhet av det? Absolut. Det har jag gjort många ggr. En sak dock. Håll koll på vilka hastigheter du får när du kopplar upp. Om de varierar så se till att låsa modemet på den lägre hastigheten. Lite brus märks sällan på surfning eller eposthämtning. Men interaktiva saker kräver att det inte blir så många omsändningar i TCP. Faktum är att jag ibland spelar med vanlig GSM. Har även provat att lira på X2000. Det funkade men jag rekomenderar det inte /stockdum tillika nätapa i universitetsvärlden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stockdum Postad 30 Maj , 2006 Rapport Share Postad 30 Maj , 2006 Går det att spela poker online med vanligt telefonmodem bara? Någon som har erfarenhet av det? Absolut. Det har jag gjort många ggr. En sak dock. Håll koll på vilka hastigheter du får när du kopplar upp. Om de varierar så se till att låsa modemet på den lägre hastigheten. Lite brus märks sällan på surfning eller eposthämtning. Men interaktiva saker kräver att det inte blir så många omsändningar i TCP. Faktum är att jag ibland spelar med vanlig GSM. Har även provat att lira på X2000. Det funkade men jag rekomenderar det inte /stockdum tillika nätapa i universitetsvärlden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 30 Maj , 2006 Rapport Share Postad 30 Maj , 2006 Det ska inte vara några problem. Bredband är inte lika vanligt i t.ex USA, och det är ett krav att det måste fungera över en smalare lina. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 30 Maj , 2006 Rapport Share Postad 30 Maj , 2006 Säger som de andra: Funkar fint! Brukar lira hos fruntimmret (som har modem) och då blir det 3 bord på Prima eller på PC. MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 30 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2006 Det låter bra, tack för era svar allihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts