Dante Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Den viktigaste regeln: När brädet faller på ett sådant vis du är slagen av KJ så kan du lika gärna folda, det finns alltid en KJ oavsett preflopspel Citera
Dante Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Den viktigaste regeln: När brädet faller på ett sådant vis du är slagen av KJ så kan du lika gärna folda, det finns alltid en KJ oavsett preflopspel Citera
Emilio Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Jag var packad en helg här i Arboga och gick på en pizzeria framåt 2 snåret och där ser jag en som har en pokerkeps, så jag snackar lite med honom, han hävdade att på onlinepoker händer inte samma saker som LIVE, därför hade han lagt av med onlinepoker och sa att det var skit. Jag sa att jag förstod var han menade för man får den känslan ofta vid poker men jag sa också att det beror på att man spelar så pass många fler händer online än live och hinner då se mer sjuka saker. Han sa emot med argumentet att han hade satt in lite pengar på expekt och förlorat det jättesnabbt. Killen var uppskattningsvis uppåt 30 år. Man ville bara krypa ur skinnet. Citera
Emilio Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Jag var packad en helg här i Arboga och gick på en pizzeria framåt 2 snåret och där ser jag en som har en pokerkeps, så jag snackar lite med honom, han hävdade att på onlinepoker händer inte samma saker som LIVE, därför hade han lagt av med onlinepoker och sa att det var skit. Jag sa att jag förstod var han menade för man får den känslan ofta vid poker men jag sa också att det beror på att man spelar så pass många fler händer online än live och hinner då se mer sjuka saker. Han sa emot med argumentet att han hade satt in lite pengar på expekt och förlorat det jättesnabbt. Killen var uppskattningsvis uppåt 30 år. Man ville bara krypa ur skinnet. Citera
Galerion Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Man får även MYCKET bättre kort online om du har nyborstade tänder. Citera
Galerion Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Man får även MYCKET bättre kort online om du har nyborstade tänder. Citera
majorj Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 En gång hade jag AA men förlorade ändå potten. Citera
majorj Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 En gång hade jag AA men förlorade ändå potten. Citera
jaha Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 En gång hade jag AA men förlorade ändå potten. yeah right. Citera
jaha Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 En gång hade jag AA men förlorade ändå potten. yeah right. Citera
Smokey_McPot Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Har spelat rätt länge och förmodligen sett de flesta kombinatoner av händer, hur folk bettar etc. Think again. Citera
Gila01 Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 En gång hade jag AA men förlorade ändå potten. Men eller hur. AA är ju lixom bästa handen man kan få lixom. Då ba kan man INTE förlora ba!!! Citera
ladatarzan Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Har spelat rätt länge och förmodligen sett de flesta kombinatoner av händer, hur folk bettar etc. Think again. Och igen. Får man fråga hur länge du spelat? Citera
CrazyManPete Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Jag har grindat 100/200$ i över 2 år nu och kan säga att AA är inte den bästa starthanden. I enlighet med många pokerklienters systemvara är för det mesta 98s stålet. ALLTID all in Citera
Galerion Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 72o är också jävligt underskattad hand Citera
Saint_Bjorn Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Du glömde regel #5: Är jag full förlorar jag hur bra jag än spelar. Citera
Sylwester Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 72o är också jävligt underskattad hand Please....don't. Citera
cheunce Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Efter en lång och jobbig arbetsdag så kommer man hem till hotellrummet och får läsa detta. Snacka om att ett skratt förlänger livet Men milver "whatever rocks you boat"... Citera
Juggernaught Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Har trådskaparen varit ute o cyklat o kört ner i diket o slagit i huvudet? Hoppas han inte menar allvar Citera
Komodo Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Efter en lång och jobbig arbetsdag så kommer man hem till hotellrummet och får läsa detta. Snacka om att ett skratt förlänger livet Men milver "whatever rocks you boat"... Vad är din förklaring då cheunce? Vid hälften av mina bord brukar det sitta en monsterstack som drar AI varannan hand med dynga. Hur fan är det möjligt att vinna 5-10 buyins med det spelet? Citera
Recommended Posts