MacDaddy Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Spelar 2st sng:s på PokerStars: En bra bit in i turneringarna o jag ä relativt shortstacked All-in med AQ vs A5s, loosar mot en flush på turnen. 3min senare i den andra sngn: All-in AQs vs A7s, loosar mot en flush på turnen. Vad är oddsen för detta? Finns ens så låga siffror? Citera
Gäst Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Visst är det jobbigt att torska så som du har gjort, men det kan väl knappast klassas som en äkta bad beat. Bara att ta nya tag Citera
RödGrönBlå Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Skall vi snacka sjuka bad beats samtidigt så har min polare den bästa. Spelar två stycken bord NLngt och får QQ samt KK. Träffar toptrissen, slutar i all in på floppen båda hans motspelare visar på hålstege och båda klonkar river. Haha. Rörde väl sig inte om så mycket pengar, men ändå. Citera
cOP Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Spelar 2st sng:s på PokerStars:En bra bit in i turneringarna o jag ä relativt shortstacked All-in med AQ vs A5s, loosar mot en flush på turnen. 3min senare i den andra sngn: All-in AQs vs A7s, loosar mot en flush på turnen. Vad är oddsen för detta? Finns ens så låga siffror? Det finns till och med betydligt mindre siffror än 10%. Citera
Recommended Posts