Gå till innehåll

Pokermaraton inatt


Zealous

Recommended Posts

Tips: Coca-Cola eller koffeintabletter. Annars så finns det ett ännu enklare knep: Älska poker!

Annat tips: Ladda kylen med färdig-att-äta-mat (typ baguetter, kall pizza, potatissallad, kycklingsallad, whatever), frukt, mineralvatten och ha en termos té/kaffé. Men bäst är nog att bara ta en paus varannan timme eller så, äta en bit, ta en promenad och enbart hålla sig till ett glas vatten vid datorn. Sitter man med riktig mat eller supersockrade drycker så kan det vara distraherande från spelet eftersom det får igång aptiten på ett annat sätt. När man hittar grinden ordentligt så tänker man ju inte alls på att äta eller dricka förren man börjar må riktigt dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

P.s på fre kväll besöktes läckö slott för att titta på diggelo med vänner, man kan säga att jag var inte roligaste partykillen, men det är en annan historia..D.s

 

Säger inte det sig själv att man inte är en partykille om man tittar på sånt? 8-)

 

Ha ha.. sant.. var RIKTIGT dåligt med, men hade fått fribiljetter så.. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft ett maraton inatt. Pga en lång bilresa imorrn där man inte är bilförare, så passa jag på att grinda poker hela natten, och sova i bilen imorrn. Trött som ett as! Om det inte vore för raken, hade jag varit plus... Är ganska break even annars, men var kraftigt back ett tag, tagit igen den nu då jag varit som mest trött...

 

Nästan så jag håller på å somna framför datorn nu. En kopp kaffe, jolt, red bull eller vad som helst. GE MIG! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det inte en risk att klienten råkar sortera in en som misstänkt bot när man spelar så där länge? I o f s kanske den också upptäcker att man börjar spela mer och mer irrationellt efter ett antal timmar :)

 

Tror nog inte det är ngn risk om det är någon enstaka gång man drar iväg ett maraton.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det inte en risk att klienten råkar sortera in en som misstänkt bot när man spelar så där länge? I o f s kanske den också upptäcker att man börjar spela mer och mer irrationellt efter ett antal timmar :)

 

De har nog än mer sofistikerade metoder att spana efter botar än att kolla hur länge man spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...