schenker Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Överlever man första dan så är man glad.Dag 1 slutar med BB 400 så det ska inte vara något problem att klara det. En fråga:Hur är det med internet i hotellrummen??? En BB på 400 i slutet av Dag 1 låter ju inte jätte-avskräckande. Men samtidigt så ska 60% av startfältet bort första dan...så personligen har jag inte så höga förväntningar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carlos22 Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Överlever man första dan så är man glad.Dag 1 slutar med BB 400 så det ska inte vara något problem att klara det. En fråga:Hur är det med internet i hotellrummen??? En BB på 400 i slutet av Dag 1 låter ju inte jätte-avskräckande. Men samtidigt så ska 60% av startfältet bort första dan...så personligen har jag inte så höga förväntningar Inte jag heller men det är i alla fall mitt må¨l att klara första dan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskar Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Kan säga en sak, 3 svenskar på final table ! YEEEEHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 19 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Kan säga en sak, 3 svenskar på final table ! YEEEEHOW Det hade varit F1 men tror inte någon klarar det iår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Patrik Mårtensson 30.00 Han är för ung för o starta, annars skulle jag all in på att han vinner Tror/hoppas Thuritz klonkar. Annars är väl Bosse bäst spel enligt deras odds. Som vanligt undrar man vilken åsna som satt oddsen bara. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snakebite Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Rätt schysta odds på Legato och henriksson. Skulle inte heller förvåna om Thuritz går långt. Men vart är team hink ramzi? För övrigt vill jag hellre ha odds på Adam check_kills Nilsson, halling eller nån annan som kan spela poker istället för en tomte som Dan Glimne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Men vart är team hink ramzi? För ung för att spela med det stora grabbarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kalfir Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Hur definierar ni bäste svensk?? Mest cash inspelat på alla event? Längst i någon turnering? Längst i main? (mest troligt att det var vad trådskaparen hade i åtanke) Flest bracelets (om något)? Det kan ju bli så att någon vinner ett mindre event där det "bara" är med 400 deltagare och får $500,000 för besväret och sedan någon annan svensk som kommer t.ex. 10:a i main och får en mille för det. Vem är då bäst? Han med bracelet tycker jag... det hela beror ju på hur man tolkar tråd titeln... Kanske skulle ändras till vilken svensk kommer längst i main. Annars kan vi ju spekulera om vem som får flest ITM-placeringar... de flesta spelar ju bara main så kanske ingen kul diskussion. Just nu ser Rahm ut att bli den som kommer längst i något event, men man vet aldrig, det kan ju smälla till i senare event om han inte vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Av allt man sett och även av det man spelat mot några st. så skulle jag vilja säga att Anders Henriksson är bäst. Lägger min röst på honom ( Jag blir dock minst förvånad om Iremats vinner ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lianinho Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Hmm, får väl "sticka ut hakan" och säga Samir Shakhtoor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Jag sticker in hakan och säger att bäste svensk blir någon som ingen, förrutom någon på en lokal klubb, hört talas om typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Jag sticker in hakan och säger att bäste svensk blir någon som ingen, förrutom någon på en lokal klubb, hört talas om typ Tack, jag visste väl att det var nån som trodde på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 20 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Längst i main Skriver till det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Tack, jag visste väl att det var nån som trodde på mig! Efter att ha läst din blogg måste jag bara hålla på dig. Vore kul om nån som inte är ett "pokerproffs" knäpper alla på näsan och vinner hela skiten Sen måste man under segerintervjun bara säga... Jag vet inte hur det där gick till, jag kan knappt reglerna, men poker är ju bara tur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnny the Fox Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Linda Rosing tar sig minst till semifinal om hon spelar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Jag tror Christer Johansson är chanslös (med tanke på att han inte ställer upp) så det så Tror Mazak14 tar sitt andra bracelet i main, sitt första tar han ju ikväll. Hejja hejja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Men vart är team hink ramzi? Dom kan inte vinna mot mig så dom stänger ute mig, dålig stil! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Linda Rosing tar sig minst till semifinal om hon spelar! Hoppas Linda spelar och börjar räkna upp alla skalper hon tagit (läs:kommit före), samt skryter med att hon är den 3724:e bäste pokerspelaren i världen och den 100- någonting bästa kvinnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts