MacDaddy Postad 26 Maj , 2006 Rapport Postad 26 Maj , 2006 HAr ni haft perioder då allt går fel, men ni ändå plussar? Loosar massa 80/20 all-ins o träffar inget när jag behöver. Splitter mina AQ vs A4. Men ändå plussar jag lite, det ä ganska sjukt. Citera
heltok Postad 26 Maj , 2006 Rapport Postad 26 Maj , 2006 känner igen det. man tar alla små potter men torskar alla stora på river. så man blir marginellt vinnande under perioden. Citera
MacDaddy Postad 26 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2006 märkliga ä dock att det är sngs som där man måste hålla sig undan badbeats. Loosar lr delar massa händer pga runner/runner nu. Citera
jojje2k Postad 26 Maj , 2006 Rapport Postad 26 Maj , 2006 just nu känns som det som att det är riggat. helt sjukt vilken period jag är inne i. idag har jag förlorat 5/6 gånger med AA 3 av gångerna har han prickat river. har förlorat all-ins med KK mot AK massa gånger. AK mot K10 är ju ett mirakel om man vinner. han täpper ju till hålstegen på turn varje gång känns det som. hur ska man lyckas egentligen? Citera
MacDaddy Postad 27 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2006 Visste väl att ngt va fel o det va tydligen en tillfällig plusning nga dar. På bubblan nu senast delade jag en all-in med AK vs AJ. 2 händer senare mot den andre shortstackern, en hand som avgör vem som kommer ITM loosar mina JJ mot A7s. Citera
MacDaddy Postad 27 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2006 Nu gick det bättre o jag plussade idag lite grand vilket ä otroligt med tanke på omständigheterna. Men det är ngt nytt som kommit in i min värld o det ä de ständiga runner runner splitsen. Vet inte hur många ggr jag råkat ut för det senaste dagarna o aldrig till min fördel Citera
Ezkash Postad 27 Maj , 2006 Rapport Postad 27 Maj , 2006 HAr ni haft perioder då allt går fel, men ni ändå plussar?Loosar massa 80/20 all-ins o träffar inget när jag behöver. Splitter mina AQ vs A4. Men ändå plussar jag lite, det ä ganska sjukt. Tror det är det som kallas selektivt minne... Citera
Recommended Posts