RayIV Postad 2 Juni , 2006 Rapport Postad 2 Juni , 2006 Oui.. I know who you are, Patrik. hehe jaså. vem är dudå? nån man spelat mot kanske? Hehe, får nog följa i cassanos fotspår och hålla mig lite anonym. Men vad vet jag, det kan inte finnas alltför många 87or från Karlstads-/Värmlandstrakten som härjade runt för någa år sedan? Edit: tror faktiskt inte vi mötts. I dubbel någon gång kanske.. Det egentliga minnet jag har av dig är nog att jag för en herrans massa år sedan (P14?) mötte vinnaren av dig och Björn Borgs son, Robin, i Båstad Tennis. Kan iofs ha varit någon annan, men om inte så har jag för mig att du förlorade i tre set på bana 5, Drivan. Citera
APC Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Varför måste Björkman alltid släppa sin 2-0 ledning till 2-2 innan han börjar lira igen? Tycker han ofta leder för att tappa och slutligen vinna. Citera
Nidson Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 Gött med Björkman i Wimbledon-semifinal! Undrar vad oddsen är att han ska klå Federer? Citera
rob72 Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 43.50 ggr på Pinnacle. Två set måste spelas för att vaded ska gälla. Någon som tror att Federer bryter efter två spelade set... Citera
Suppe Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 Visas matchen på Eurosport eller någon annan kanal? Citera
Nidson Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 Visas matchen på Eurosport eller någon annan kanal? Tror att det är sportexpressen som kör wimbledon. Citera
devalanteriel Postad 6 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2006 Ja, det är Sportexpressen... vet inte varför, men Eurosport har inte kört Wimbledon senaste två åren. Mitt minne sträcker sig visst inte längre för jag är inte säker före det. Själv är jag ledig i morgon så att jag kan se Jonas få storstryk. Heja Växjö! Annars har jag missat Wimbledon i princip helt och bara läst summarierapporter. Två heltidsjobb är två för mycket för att hinna med tennisen. Citera
Recommended Posts