Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Apologise om detta redan berörts i en tråd, men jag fick i alla fall inga bra träffar när jag sökte...

Är det möjligt att relativt enkelt cleara bonusar om man endast lirar sit n go och MTT? Eller är det endast CG som gäller för att cleara bonusar på olika sidor? Jag spelar på nivån 5-20 euro sit n go och MTT med inköp 10-50 euro.

Jag är sugen på att börja fixa lite bonuspengar men känner att jag inte har tålamodet som krävs för CG.

Postad

Även Ongame (Betsson, Eurobet...).

Sen om det är enkelt vete katten, man betalar ju mindre rake per tid när man spelar turneringspoker och bolagen är ju tyvärr inte så dumma att de betalar tillbaka mer än du redan betalat själv. På Ongame motsvarar en 10x bouns 50% rakeback - för att få $100 i bonus måste du alltså betala $200 i turneringsavgifter, alltså 100 turneringar 20+2.

Postad

Pokerstars är bra då de väl har bonusar...de blir då 100% tillbaka på avgifter.

Jag har gjort Full Tilt, Bodog och Titan genom pokersourceonline och då får du en rätt ok deal.

Tex för Titan just nu får du $90 från PSO och $20 från Titan för att spela upp $75 i avgifter.....146% tillbaka vilket inte är fy skam.

Postad

kolla in victor chandler och doylesroom. Doylesroom hade 100% rakeback när jag kollade senast för sng spel. Så bra bonusar som du hittar på cashgame kan du dock inte hitta på sng idag, men det finns helt klart en hel del värda att överväga. Detta gäller extra mycket om du spelar 22$ och neråt. Efter det så börjar det bli ont om bord på många sidor enligt min erfarenhet.

Postad

om du spelar 1€ sitngoes på b2b så får du en vip per sng. De ger en vip för varje påbärjad 5€. Om du då tar en 5x bonus får du tillbaka 20€ för 100 sngs. På 100 1+0,1 sngs betalar du bara 10€ i rake så det måste ju räknas som bra.