eeken Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Råkade casha ut från deras sida för nån vecka sen utan att välja neteller eller rättare sagt jag kunde inte välja något alternativ jag bara skrev hur mycket ja ville casha ut. Hur får jag dessa pengarna nu? I check eller? Nån som gjort detta innan och vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Fattar inte hur ni orkar hålla på med Bodog. Större idioter får man leta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jagged Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Är bodog nere för någon annan också? Jag satt och spelade 3 sit n go när den dog.... startade om programmet, datorn och bytte även dator.. det är inte mitt internet det är fel på, alla andra klienter fungerar plus att jg inte rört något.. någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SMaccan Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Råkade casha ut från deras sida för nån vecka sen utan att välja neteller eller rättare sagt jag kunde inte välja något alternativ jag bara skrev hur mycket ja ville casha ut. Hur får jag dessa pengarna nu? I check eller? Nån som gjort detta innan och vet? gjorde precis själv samma misstag!!! Har väntat 3 j'vla veckor nu på att få min check!!! om det nu är en check som ska komma?!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 gjorde precis själv samma misstag!!! Har väntat 3 j'vla veckor nu på att få min check!!! om det nu är en check som ska komma?!?!?!? Hos de där idioterna som blandar ihop konton friskt, anklagar oskyldiga för att rega multibla konton trots att det är dom själva som gjort det, har noll koll på vilka pokersajter de har köpt upp, köper upp sajter och ger fan i att informera kunderna om förändringarna, etc etc så skulle jag inte ins vara säker på att ens få pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SMaccan Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Fick det här mailet sen igår: "You did not receive your payout via check. It was sent via Money Transfer and has been ready for pick up since February 22 when we emailed you the pick up information." Okej, jag har ett namn en kontrollkod som jag fått. Måste man alltså bege sig till ett western union kontor i sverige för att få ut pengarna nu? det var tydligen till den banken som pengarna hade skickats. var i sverige finns ett western unionkontor? Sthlm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ossy Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Verkar som om dom använder sig av ombud, som kan vara en Pressbyrå eller 7-eleven typ. http://www.westernunion.co.uk/info/homePage.asp?country=SE Klicka på "Hitta ett ombud" och sök på Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krite Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 Har precis fått en betaltning på från Bodog via western union. Vilket land pengarna är sända från nämns dock ej i deras mail och krävs tydligen vid utbetalning. Har endast fått detta: Sender's Location: 905 Amorsolo Street Legaspi Village Makati City. Ngn vänlig själ som vet?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PsychicIor Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 Varför ringer ni inte bara Bodog. Dom har kanonsupport och svarar dygnet runt. Bästa support jag stött på faktiskt. Hade cashat ut till neteller för att 1 dag senare se att pengarna dragits igen från neteller. Ringer dom och undrar vart de tagit vägen....till Bodog igen svarar de. Kollar mitt konto där, nix...inte påfyllt. Ringer Bodog. Dom skall kolla vad som hänt ögonblickligen får jag till svar. Pang bom...pengarna tillbaka till neteller. Sen har jag ringt dom om ett par andra saker...Man pratar med någon inom 2 min, man får hjälp snabbt. Likadant med mailen...snabba svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krite Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 Har mailat, men inget svar ännu.. Har även testat ringa men använder förmodligen fel landsnr eller ngt... Exakt vilket nr slår du?... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PsychicIor Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 Mailar man brukar man inom 15 min få ett autosvar. Sen har jag aldrig behövt vänta någon längre tid för svar. Numret jag ringt är : 001 888 263 0000 om jag inte är ute o cyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 varje gång jag mejlat supporten har jag fått svar och hjälp inom femton minuter. Bästa supporten hittills. Har inte dragit tillbaks cash fr siten än pga att jag inte vill lämna alla sportbettingfiskarna än, men de har ju utbetalningar till Neteller så jag förstår inte varför man väljer att få betalt via check. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PsychicIor Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 varje gång jag mejlat supporten har jag fått svar och hjälp inom femton minuter. Bästa supporten hittills. Har inte dragit tillbaks cash fr siten än pga att jag inte vill lämna alla sportbettingfiskarna än, men de har ju utbetalningar till Neteller så jag förstår inte varför man väljer att få betalt via check. Visst är det så. Och använder man neteller har man pengarna på netellerkontot på ett swisch....inga 24 timmar här inte som på andra siter. Första gången måste man dock skicka in lite dokument oftast. Men jag faxade bara kopia körkort, kopia pass, ett dokument dom ville ha ifyllt om adress mm....sen va det klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FordPrefect Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 HJÄLP. Jag behöver veta hur man kontaktar Bodog via telefon. Det står på hemsidan att detta är nummret: Customer Service Phone: +800-1004-2004 Men när jag slår in det så här blir det inte rätt och jag kommer inte fram. Någon snälla hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dumstrut Postad 15 Juni , 2007 Rapport Share Postad 15 Juni , 2007 HJÄLP. Jag behöver veta hur man kontaktar Bodog via telefon. Det står på hemsidan att detta är nummret:Customer Service Phone: +800-1004-2004 Men när jag slår in det så här blir det inte rätt och jag kommer inte fram. Någon snälla hjälp mig Har du testat: 1 8882630000? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FordPrefect Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Varför klagar alla på bodog?...Man behöver inte alls faxa in sina uppgifter utan det går jättebra att maila in sina dokument vilket jag gjorde. Är grymt nöjd med deras mail support som alltid svarat på mina mail inom 30min. Tack för nummret förresten har dock inte behövt ta till telefonsupporten ännu men jag har gott förtroende för detta företag just nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Hur är motståndet och traffiken på nl100 och nl200? Någon som kan jämföra med ongame, ipoker och prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Trafiken god. Motståndet riktigt mjukt. På nl200 finns inga SH-bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 Vilken mapp ska man välja när man ska importera händer till pokertracker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nizse Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 Har precis fått en betaltning på från Bodog via western union. Vilket land pengarna är sända från nämns dock ej i deras mail och krävs tydligen vid utbetalning. Har endast fått detta: Sender's Location: 905 Amorsolo Street Legaspi Village Makati City. Ngn vänlig själ som vet?.. Manilla, Filippinerna Bättre sent än aldrig:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 Har precis fått en betaltning på från Bodog via western union. Vilket land pengarna är sända från nämns dock ej i deras mail och krävs tydligen vid utbetalning. Har endast fått detta: Sender's Location: 905 Amorsolo Street Legaspi Village Makati City. Ngn vänlig själ som vet?.. http://justfuckinggoogleit.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Har Bodog någon shop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Inte va jag sett. Bonuspoängen kan användas till att spela turneringar som ger turneringsdollar, o ibland kan man växla dem till pengar genom särskilda erbjudanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 ok tack för svaret tequila Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Bodog nere? kommer inte in på hemsidan eller pokerklienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts