erbus Postad 1 December , 2004 Rapport Share Postad 1 December , 2004 hejsan jag provade en poker site som heter Bodog.com.. jag kan inte direkt påstå att jag är nöjd med denna site på något sätt. de har väldigt svårt med att betala ut mina pengar till neteller efter att jag har begärt det. det känns som att de har lite skumma regler för detta, nu är jag iofs väldigt ny inom poker spelandet, men jag kan inte komma ihåg att jag har läst innan jag var in på siten, någonstans att de behåller pengar minst 48 timmar och att jag skall godkänna per mail att jag har begärt utbetalning innan de gör det. är det någon som har någon erfarenhet av denna site? /A Länk: http://www.bodog.com/ * Pill och flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nucleus Postad 2 December , 2004 Rapport Share Postad 2 December , 2004 Jodå, har vart inne och fjällat lite fisk på den siten. Tycker den är bra och har inga klagomål. När jag cashade ut tror jag det stod att normalt har man pengarna inom 24h vilket får anses vara ok även om det inte direkt är det snabaste man vart med om. I själva verket gick det fortare (om det nu kan gå fortare än INOM 24H men snababre än 24 var det allafall). Gillar som sagt siten i övrigt, framförallt av två orsaker: 1. Det är väldigt låg nivå på spelet och många dåliga spelare. Dessutom återkomande sådana och eftersom många har bild är det lätt att komma ihåg. 2. Klienten är relativt "clean" jämfört med andra siter där man har ett litet drinkbord, en cigarr, en fet jävla fotölj och 4 finska groupies runt om en. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan Axelsson Postad 5 December , 2004 Rapport Share Postad 5 December , 2004 Går det bara att spela ett bord, eller missar jag nått? Och vad sjutton tänker dom på när de _endast_ har limit omaha. Inte ett enda PL-bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bluesheart Postad 5 December , 2004 Rapport Share Postad 5 December , 2004 Finns ingen begränsning till ett bord när man spelar texas hold em i alla fall.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan Axelsson Postad 18 Januari , 2005 Rapport Share Postad 18 Januari , 2005 Nån i Sverige som fått Cardplayer av Bodog än? (Jag talar om promotionen de körde förra året eller så). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erbus Postad 18 Januari , 2005 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2005 jag har signat mig för cardplayer och kalendern (med lättklädda pokerintresserade tjejer i) MEN jag har ännu inte fått något /A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sisko Postad 18 Januari , 2005 Rapport Share Postad 18 Januari , 2005 Jag har inte heller fått någon Cardplayer än. Jag mailade och frågade för ca en vecka sedan och efter lite mailväxling så konstaterade de att jag var korrekt anmäld och att mitt första nummer skulle dyka upp denna månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan Axelsson Postad 10 Februari , 2005 Rapport Share Postad 10 Februari , 2005 Idag fick jag min första Cardplayer av Bodog \o/ Ingen kalender än dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 7 Mars , 2005 Rapport Share Postad 7 Mars , 2005 Hur pass mycke bord finns det på bodog egentligen?? finns de mkt 2-4 och 1-2 FL bord uppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 7 Mars , 2005 Rapport Share Postad 7 Mars , 2005 Kan någon som spelat där på sistone svar på om det fins mkt FL low limit bord uppe? * No-no för externa affelänkar - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan Axelsson Postad 7 Mars , 2005 Rapport Share Postad 7 Mars , 2005 Nej, det finns inte mycket action öht. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grannby Postad 7 Mars , 2005 Rapport Share Postad 7 Mars , 2005 2. Klienten är relativt "clean" jämfört med andra siter där man har ett litet drinkbord, en cigarr, en fet jävla fotölj och 4 finska groupies runt om en. hahaha, jag skulle vilja veta var du spelar? verkar ju riktigt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2005 Är ni intresserade av 200% rakeback på turneringar och SnGs så testa Bodog! Väldigt softa NL-cash tables också. (har bara testat $25NL och $50NL) 20% insättningsbonus utan begränsningar. Alltså är det ALLTID reload. Dock förlorar man sin bonus om man tar ut pengar innan man spelat ihop de poäng man behöver för att få bonusen. Spelar ni FL så är Bodog inget för er. Väldigt få FL-bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2005 Är ni intresserade av 200% rakeback på turneringar och SnGs så testa Bodog! 20% insättningsbonus utan begränsningar. Alltså är det ALLTID reload. När konkar den siten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2005 Är ni intresserade av 200% rakeback på turneringar och SnGs så testa Bodog! 20% insättningsbonus utan begränsningar. Alltså är det ALLTID reload. När konkar den siten? Inte vet jag. Passa på medan det går. Det är ofta turneringar med garanterad prispott också som inte alltid täcks av spelaravgifterna och då brukar Bodog skjuta in extra pengar i turneringen som sk "overlay". En gång spelade jag en turnering med $7 i inköp med $2,000 garanterad prispott. Dock blev det nåt fel med deras inloggning halvtimmen innan turneringen startade så det var bara 27 st med till slut. Förstapris var på $750. Där gick de hyfsat back. Det här är dock bara ett extremt exempel men ändå... (hur det gick för mig? Åkte ut med QQ mot 10,3 på en dåre som synade min all in med par i tior på floppen. Han drog in en till tia på rivern för att slå mig...) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
daniel74 Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2005 Är tydligen redan försent . Tournaments: You will accumulate Bodog Poker Points for every $1.00 in fees paid for tournaments you enter. 3 Points are awarded for every $1.00 in fees paid so you will get 15 Bodog Poker Points for entering a tournament with an entry of $50+$5 (buy in + fee). http://www.bonuswhores.com/phpBB2/viewtopic.php?t=12836 Men 100% rakeback är kanske tillräckligt bra ändå eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikey Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2005 Ja det är ju lätt att cleara en bonus där i varje fall med hjälp av SnGs, men fort går det inte för det. Tar en smärre evighet att fylla även de låga borden så jag iddes inte med siten särskilt länge trots det generösa erbjudanden jag fick. Fick 20% signup bonus utan tak (som det ryktas om att det ska tas bort nu till NFL säsongen av nån anledning), men även en ticket in till deras $100,000 guarenteed som går av stapeln varje söndag och kostar vanligtvis $109 att vara med i. Det är ju kanon i varje fall, så den ska jag spela. Men alldeles för få bord och jag är inte helt förtjust i designen heller för att vara ärlig. Sedan tar det lika lång tid om inte längre ändå att få ut pengar till Neteller som på Partysiterna. Tagit en hel dag nu och det finns ingen anledning till att det ska ta sån tid anser jag. Sen är det kanske för att jag är bortskämd med BetOnBets enormt bra support som cashar ut på 1-5 minuter de gånger jag har cashat ut till Neteller. Det tog iof 5-8 minuter någon gång, men det var första gången och under den tiden så begärde jag en cashout, fick svar om att jag måste skicka in pass och VISA kort )på grund av olika insättnings- och uttagsmetoder), scannade in det och skickade iväg, och fick pengarna till Neteller 5-8 minuter efter jag begärde transaktionen. Varför tar det en sån brutal tid för den här sidan, som dessutom inte lär ha många spelare? En sida som inte har många spelare men som ändå har fullt upp med att hinna med payouts bådar inte gott... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikey Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2005 Helt sanslöst... Begär en payout till Neteller. Får ett svar 24h senare att jag måste bekräfta att jag vill göra uttaget även fast jag inte har uppfyllt kraven för att få ut bonusen (har inte valt att casha ut någon bonus heller för den delen), och jag kommer få svar på mitt ärende inom 48h. Funderar på vad det är som tar sådan ohygglig tid för dem att utföra en enkel transaktion till Neteller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikey Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2005 Tjatade lite på dem och skicka lite frågande brev till dem varför de inte kunde genomföra transaktioner lika snabbt som andra siter, om det var på grund av brist på personal eller någon märklig process de går igenom. Partypoker har ju trots allt lite fler spelar och behandlar transaktionerna snabbare. Ett par minuter senare får jag ett mail ifrån Bodog där de säger att min transaktion till Neteller genomförs inom en timme. Någon minut efter det får jag ett brev av Netelle att en transaktion har genomförts av Bodog Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikey Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2005 Oj nu blev de väldigt snälla på Bodog. Hoppade in i en $10+1 turnering medan jag väntade på cashet där och vann $100 på en sjätte plats. Sedan får jag ett mail där jag får $20 för att jag skrev till dem och upplysta dem om saker som kan förbättra deras sida! Nu känner jag mig taskig som lämnar Bodog ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Trader Postad 2 September , 2005 Rapport Share Postad 2 September , 2005 Tänkte det skulle vara kul att prova Texas Calculatem. Såg att man fick det gratis ett år om man signade upp på Bodog. Har ingen erfarenhet av sidan sedan tidigare. Såg lite om bonusstrukturen på BW, men jag kopplar inte en sak. Måste man själv bidra till potten eller räcker med att bli tilldelad kort. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bluesheart Postad 2 September , 2005 Rapport Share Postad 2 September , 2005 Måste man själv bidra till potten eller räcker med att bli tilldelad kort. Någon som vet? http://www.bodog.com/poker/poker-points.jsp (bidra) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 12 September , 2005 Rapport Share Postad 12 September , 2005 Är ni intresserade av 200% rakeback på turneringar och SnGs så testa Bodog! . Nu får vi ju inte diskutera RB men du måste utveckla det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 12 September , 2005 Rapport Share Postad 12 September , 2005 Är ni intresserade av 200% rakeback på turneringar och SnGs så testa Bodog! . Nu får vi ju inte diskutera RB men du måste utveckla det där. Det var så att man förut clearade 2 bonusdollar för varje dollar man betalade i turneringsavgift. Numera clearar man bara 1 bonusdollar för varje dollar i betalad i turneringsavgift. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DunderKlump Postad 11 Januari , 2006 Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 WTF? Har pacific-utvecklarna flyttat till Bodog ? I princip en omöjlighet att multitabla nu. Ge mig tillbaks den gamla klienten...nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts