John M Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Hade en arbetskamrat som varje natt mellan 01-05 ungefär satt och spelade på PartyPoker. Då var det sämst spelare framme enligt han. Brukar ni spela vid den tiden? Känner att jag måste ta och prova det några nätter nu så att man kan jämföra med spelet på dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Hade en arbetskamrat som varje natt mellan 01-05 ungefär satt och spelade på PartyPoker. Då var det sämst spelare framme enligt han. Brukar ni spela vid den tiden? Känner att jag måste ta och prova det några nätter nu så att man kan jämföra med spelet på dagarna. Gjort några gånger, och ja spelarna på party är sämre då, tyvär så är jag alltid så trött att jag spelar lika dåligt som dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 annorlunda spel helt klart. tightare på dagarna, men även weakare. nätterna är lösaggro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Please http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=12107&highlight=dygn%2A Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts