Gå till innehåll

Mogge13, NL200, Mtts och PLO!


Mogge13

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ok, break nu..

 

gjorde en riktigt dålig steal med 67 och fi hade JJ..

 

men dubblade sen och har nu 520K och ligger 2:a

 

shortien har 180K och chippien har 1190K

 

säkrad €913.. men komma till HU nu iaf :P

 

 

1:a ger ca €2K

 

2:a ger ca €1,3K

 

 

 

 

Klonka mig nu då! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

faaan så sjukt tiltande.. åkte på 3:e plats.. börjar med att göra en idiot syn.. kämpar tillbaka.. all in med KQ mot KJ mot 3:an .. gissa rivern... kämpar mig tillbaka igen och sen så stjäl jag med A3s och då har bb TT såklart :x

 

allin med 22 handen efter mot Q8.. i helvete heller att jag kan vinna den heller..

 

 

 

tiltamigförihelvetintemerjävlakuk! :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinnar dagboken just nu.

 

Fasiken. du har vunnit en hel del nui. Känner en gnutta avundsjuka :lol:

 

Men det är en väldigt bra energi boost att du vinner. Gör mig mer peppad att fortsätta spela poker 8-)

 

har andats ut nu, ganska nöjd med 3:e platsen ändå ;) €900 är ju inte fel ;)

 

 

Är nog i en "liten" rush nu ;)

 

 

Du får ju starta din upp din dagbok snart då! så man kan läsa om dina klonkar ;)

 

 

 

härligt att jag peppar dig :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte spelat så mycket idag men har ändå plussat sjukt mycket :P

 

och idag låg jag konstigt nog pluss på cashgamet också :D när jag klonkade turren.. innan så har det varit att jag legat minus när jag har klonkat..

 

 

lite surt att åka på 3:e när jag kunde gått längre, men är nöjd ändå ;)

 

 

är sjukt het i turneringar nu! :D kommer typ långt i varannan turre :P

 

 

nu är jag för trött för att spela mer så nu blir det god natt!

 

 

Resultat:

 

Startrulle Juli: $1260

 

Vecka 1: +$28 ($664 i bonus/RB)

 

Vecka 2: +$1109 ($1133 i Bonus/RB)

 

Vecka 3: +$1779 ($663 i bonus/RB)

 

Vecka 4: +$1765 ($147 i RB) 2919 vip

 

29/7: +$30 925 vip

30/7: +$1617 347 vip

 

Rulle nu: $7588

 

 

 

inkommande bonusar och RB:

 

winning365: €400

wpx: $928

 

 

har mer än dubblat rullen på dom 6 senaste dagarna ! :P

 

 

Go Natt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinnar dagboken just nu.

 

Fasiken. du har vunnit en hel del nui. Känner en gnutta avundsjuka :lol:

 

Men det är en väldigt bra energi boost att du vinner. Gör mig mer peppad att fortsätta spela poker 8-)

 

har andats ut nu, ganska nöjd med 3:e platsen ändå ;) €900 är ju inte fel ;)

 

 

Är nog i en "liten" rush nu ;)

 

 

Du får ju starta din upp din dagbok snart då! så man kan läsa om dina klonkar ;)

 

 

 

härligt att jag peppar dig :D

 

Ska bara flytta först. Sen har intertops en väldigt idiotisk regel att man måste vänta 14 dagar för cashout :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinnar dagboken just nu.

 

Fasiken. du har vunnit en hel del nui. Känner en gnutta avundsjuka :lol:

 

Men det är en väldigt bra energi boost att du vinner. Gör mig mer peppad att fortsätta spela poker 8-)

 

har andats ut nu, ganska nöjd med 3:e platsen ändå ;) €900 är ju inte fel ;)

 

 

Är nog i en "liten" rush nu ;)

 

 

Du får ju starta din upp din dagbok snart då! så man kan läsa om dina klonkar ;)

 

 

 

härligt att jag peppar dig :D

 

Ska bara flytta först. Sen har intertops en väldigt idiotisk regel att man måste vänta 14 dagar för cashout :evil:

 

 

okok, vad ligger rullen på nu då ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinnar dagboken just nu.

 

Fasiken. du har vunnit en hel del nui. Känner en gnutta avundsjuka :lol:

 

Men det är en väldigt bra energi boost att du vinner. Gör mig mer peppad att fortsätta spela poker 8-)

 

har andats ut nu, ganska nöjd med 3:e platsen ändå ;) €900 är ju inte fel ;)

 

 

Är nog i en "liten" rush nu ;)

 

 

Du får ju starta din upp din dagbok snart då! så man kan läsa om dina klonkar ;)

 

 

 

härligt att jag peppar dig :D

 

Ska bara flytta först. Sen har intertops en väldigt idiotisk regel att man måste vänta 14 dagar för cashout :evil:

 

 

okok, vad ligger rullen på nu då ?

 

Cashade ut det mesta och lämnade 100$ som jag har jobbat upp till 400$ utan att uppdatera någon i förra db (spårade ur tyckte moderatorerna, och jag med, så jag bad dem stänga den)

 

Men får se hur min ekonomi ser ut när jag har flyttat. Kanske måste ta ut pengarna, och börjar om från början i Augusti, eller så fortsätter jag med 400$ ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis för det första!

 

Det verkar ju gå bra för dig i turnerigar nu. Tror du inte det är bättre om du satsar på det istället för cashgame för stor del av din rulle kommer väl från turnerigar/bonus? För ett tag kändes det som du backade rakt ut i cashgame men tog tillbaka det på turnerigar/bonus/skottning där skottningen inte kändes så säkert ;)

 

Nu är ju detta inget jag har belägg för utan bara den uppfattningen jag har fått. Hoppas du tar det på rätt sätt nu och än en gång, grattis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis för det första!

 

Det verkar ju gå bra för dig i turnerigar nu. Tror du inte det är bättre om du satsar på det istället för cashgame för stor del av din rulle kommer väl från turnerigar/bonus? För ett tag kändes det som du backade rakt ut i cashgame men tog tillbaka det på turnerigar/bonus/skottning där skottningen inte kändes så säkert ;)

 

Nu är ju detta inget jag har belägg för utan bara den uppfattningen jag har fått. Hoppas du tar det på rätt sätt nu och än en gång, grattis!

 

 

jo, det går nog bättre för mig i turneringar just nu, men jag vill ge 5-10 en chans.. börjar känna mig bekväm och så på den nivån :)

 

 

Och om det går jättedåligt så får jag väl bara spela turneringar ;)

 

 

förresten blir det något cashgame ikväll då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis för det första!

 

Det verkar ju gå bra för dig i turnerigar nu. Tror du inte det är bättre om du satsar på det istället för cashgame för stor del av din rulle kommer väl från turnerigar/bonus? För ett tag kändes det som du backade rakt ut i cashgame men tog tillbaka det på turnerigar/bonus/skottning där skottningen inte kändes så säkert ;)

 

Nu är ju detta inget jag har belägg för utan bara den uppfattningen jag har fått. Hoppas du tar det på rätt sätt nu och än en gång, grattis!

 

 

jo, det går nog bättre för mig i turneringar just nu, men jag vill ge 5-10 en chans.. börjar känna mig bekväm och så på den nivån :)

 

 

Och om det går jättedåligt så får jag väl bara spela turneringar ;)

 

 

förresten blir det något cashgame ikväll då?

 

Hehe, du får väl göra det. Det kommer nog gå bra på 5/10 med ska du se.

 

Jag kan nog lira cashgame idag. Vi kanske kan börja vid 19.30-20.00 nånting och sen kan ju spelare hoppa in lite när de kan, typ sanctodian. Men jag sak höra med några. Skriver i dagboken och hör om några är intresserade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sjukligt oflyt på 10-20 nu.. över -$1K nu.. :x

 

hade verkligen löjligt oflyt i början av session, men har lyckats spela upp mig till ca -$500

 

 

och spelat på b2b också.. ca -€100 där..

 

 

 

Nu blir det tåget till kära norrköping :heart:

 

hade beställt "small stakes holdem" för några dagar sen, tyvärr har den inte kommit än, hade tänkt o läsa den på tåget :(

 

Men som tur tar det bara 1h, 10 min ;)

 

 

Kommer förresten också kunna spela med PO nu, när jag spelar på min egen dator, så då kan jag posta lite statistik.

 

Bye!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade lite mot dig på €3/6. Gör en liten bonus så har annat nick. Suckouter hette jag :) Losade €100 eller €200 på ditt bord. Har rätt bra siffror på dig i min databas förresten. På 654 händer har du bara 17.13 VPIP och 12.08 PFR shorthanded 4-6 spelare. Klarar du att vinna stabilt när du är så extremt tight? Spelade ca 17-18k händer med liknande stats under Juni, men backade rätt rejält så har löst upp spelet ganska mycket och det går bättre för det mesta... Sjuk varians dock med alla dessa 50% VPIP nissar som sitter och drar ut på 2/4 och 3/6.

 

Löser du upp spelet på €5/10 och över? Om inte, kan du kolla i din databas på dina siffror? Skulle vara intressant att se :)

 

Ska själv dra från B2B efter jag fixat min bonus. Har runt 200 VIPs kvarl..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...