Ganesha Postad 1 December , 2004 Rapport Share Postad 1 December , 2004 Känner bara att jag måste dela med mig lite av min glädje och kommer inte på något mer passande ställe att göra det på Hursom helst så lyckades jag efter många om och men vinna dagens freeroll och kamma hem 2300 dollar. Är lite trött och aningen skakig men det får man ju säga att det var värt, fint med en extra slant så här i jultider Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 1 December , 2004 Rapport Share Postad 1 December , 2004 oh, grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 1 December , 2004 Rapport Share Postad 1 December , 2004 Grattis! Måste vara jobbigt att plöja igenom så många motståndare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dropbass Postad 1 December , 2004 Rapport Share Postad 1 December , 2004 Grattis! Bra gjort att slå 6000 spelare (fast 5-10% brukar vara afk). Nu fixar du nästa års wsop galant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 1 December , 2004 Rapport Share Postad 1 December , 2004 ojoj, grattis. Väl kämpat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ganesha Postad 1 December , 2004 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2004 Tackar, tackar, det är så man rodnar Var jävligt trött när det hela började men allteftersom folket droppade av piggnade man till mer och mer. Angående wsop så tror jag inte riktigt jag är där än, det får bli om två år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoneburg Postad 1 December , 2004 Rapport Share Postad 1 December , 2004 Fan vad coolt, bra jobbat! Jag orkade inte ens upp för att anmäla mig i tid... så jag slapp vara en av de 5999 stackarna du slog ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_JiWe_ Postad 1 December , 2004 Rapport Share Postad 1 December , 2004 Jag får väl säja grattis då trots att jag är lite förbannad på dig då du slog ut mig med AQ mot mina fina 88, men en 43:e plats gav 30 dollar iaf så lite lite glad är man kanske......eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 1 December , 2004 Rapport Share Postad 1 December , 2004 Hur många gånger är man all in under en sån turnering? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ganesha Postad 2 December , 2004 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2004 _JiWe_: Ledsen att jag drog ut dig med AQ, nästa gång är det du som skickar mig Angående hur många gånger man är all in så blir det ju minst sagt ett par. Den jag minns bäst, förutom den allra sista handen, var när jag hade KK och efter lite bettande går all in och fi visar AA Lyckligtvis hade han mindre stålar än mig så jag överlevde, klart skadeskjuten men icke desto mindre kvar i turneringen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 2 December , 2004 Rapport Share Postad 2 December , 2004 Grattis Ganesha obs! två segrare i Expekts 10k från pokerforum är väl inte helt fyskam va ? jätteGrattis till er båda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Se7en Postad 2 December , 2004 Rapport Share Postad 2 December , 2004 Och nu ikväll om cirkus en timme är det dags för en ny omgång. 17 tusen spelare anmälda. Max 20 får va med.. lär bli fullt. Vid så stort antal spelare måste väl turen nästan ha en avgörande faktor.. hua.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DallasTower Postad 2 December , 2004 Rapport Share Postad 2 December , 2004 Stort grattis! Vann 220$ igår, var nöjd med det, men här ligger man då fan i lä Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 2 December , 2004 Rapport Share Postad 2 December , 2004 Och nu ikväll om cirkus en timme är det dags för en ny omgång.17 tusen spelare anmälda. Max 20 får va med.. lär bli fullt. Vid så stort antal spelare måste väl turen nästan ha en avgörande faktor.. hua.. Tur har ju en avgörande betydelse i en HU-turnering också, fast den som vinner en HU-turnering har ju i snitt enormt mycket mindre tur än någon som vinner en turnering med 20 000 deltagare. För övrigt är det ju nästan säkert svårare att vinna en turnering med 20 000 tomtar än det är att vinna WSOP (vinnaren i WSOP har ju också i snitt sjukt mycket tur). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kajan Postad 2 December , 2004 Rapport Share Postad 2 December , 2004 dom lyckades bra... 2 händer spelade innan hela turneringen avbröts:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DallasTower Postad 2 December , 2004 Rapport Share Postad 2 December , 2004 Vilket jävla skämt asså, hur kan en stor pokersite dra igång en turnering med 20000 deltagare utan att veta om servrarna klarar av det? Amatörmässigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Se7en Postad 2 December , 2004 Rapport Share Postad 2 December , 2004 Haha ja inte vart det särskillt klyfftigt gjort.. 2 händer LOL. Sen hur stor andel som var så spelsugna att de satte sig på betalande bord efter crashen kan man bara spekulera i.. Expekt, vinnare ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 2 December , 2004 Rapport Share Postad 2 December , 2004 tja, då turneringen hette BETA får man ju anta att det är ett test för att se hur det fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Se7en Postad 2 December , 2004 Rapport Share Postad 2 December , 2004 Njae, gjorde den det? Trodde den bara hette 10k Freeroll. Den som går nu heter 5k BETA. Men jag kan iofs minnas fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Se7en Postad 2 December , 2004 Rapport Share Postad 2 December , 2004 Ja det verkar som de startat upp 2 st 5k BETA nu efter misslyckandet med 10K FREEROLL max 20-tusen. Nu är det 2 st max 10-tusen deltagare i varje. Är med i en av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoneburg Postad 2 December , 2004 Rapport Share Postad 2 December , 2004 Var med i båda. Gick så bra i 1:an att jag chansade ut mej på 2:an, mest för att slippa hoppa mellan borden. Så går jag och får en hjärnblödning... Killen innan mig är shortstackad, 680, gå all-in. Jag har 5k och har 44 på handen, tänker att jag får honom heads-up och synar. Killen efter mig går all-in med 1k... wtf, okej, det kostar ju bara 300 extra... men sen går chip-leader all-in... Grejen är att chip-leader har köpt en *massa* potter, stjäl blinds helt vilt och har varje gång han hamnat mot en all-in pressat ut motståndaren... men jag kan väl för fan inte riskera hela stacken med 44 på handen mot 3 pers?! Jooooorå... idiot som jag är kommer jag fram till att han "bluffar", alltså har kanske Ax på handen. Jag går all-in... första killen visar Q5, andra all-in snubben Ax, och chipleadern..... QQ! Floppen kommer Qxx, gonatt! Så jäääävla dåligt spelat av mig. Jag skulle kunna var med på omslaget till "Lobotomi i Teori och Praktik". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Clabbe Postad 2 December , 2004 Rapport Share Postad 2 December , 2004 Jag vann för ca 3 månader sedan en 4k freeroll på expekt.. Det blev 940$ om jag minns rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocuWild Postad 3 December , 2004 Rapport Share Postad 3 December , 2004 Jooooorå... idiot som jag är kommer jag fram till att han "bluffar", alltså har kanske Ax på handen. Jag går all-in... första killen visar Q5, andra all-in snubben Ax, och chipleadern..... QQ! Floppen kommer Qxx, gonatt! Så jäääävla dåligt spelat av mig. Jag skulle kunna var med på omslaget till "Lobotomi i Teori och Praktik". Hihihih.. välkommen till min värld Been there, done that, bought the "I was buttraped by chipleader" t-shirt. Det är lustigt vilka idiotbeslut man kan komma fram till ibland. Och överlag så lyckas man alltid ta dom mot chipleaders, plus att man sekunden efter man åkt ur turneringen ställer sig frågan.. vad i helsicke gjorde jag? Så välkommen in i klubben Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts