Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

tjho, får KK på BB. Knappen har limpat jag höjer till 200. Han synar.

Flopp J55 Jag bettár pott han synar Turn 4, Jag ställer in han synar. visar 86.KLONK 7. REBUY. Jag tycker att synen på floppen håller världsklass.

Postad

Jag hatar verkligen alla danskar och ukrainier..

Höjer UTG med KK. En ukrainier slår om ocj jag går all in. Får syn av QQ och han sätter ett fint litet fyrtal.

Nere på 4K istället för 11K... :cry:

Postad

Jag fick QQ UTG tre gånger på raken, första gången dubblade jag mot färgdrag, andra gången vann jag på floppen och tredje gången tappade jag tillbaka till 2500 efter att en kille settat tiorna och mitt öppna stegdrag inför river inte satt.

5138 i paus efter add-on.

Postad

Sådärja då var man i ledning !!

Höjer UTG till 1200 (BB 500) med AA, han efter synar och SB synar.

Flopp AT7

SB checkar o jag med. Han efter bet 3000, SB dubblar till 6000 och jag slänger in stacken på 7800 och båda synar.

SB visar AJ och den andra 777!!

Postad

Får AK UTG stoppar in mina sista 900. Alla foldar, BB tyckte 200 var för mycket att stoppa in tydligen.

Handen efter hittas ATs inte så mycket att göra. Får stryk mot QQ som floppar set.....

Postad

6575 i andra pausen och det börjar bli bubbeldags. Hade dock kunnat haft mycket mer om mina KK stått i en 13K pot mot A7o och KQo, men A7o satte sin r-r färg delvis tack vare att jag settade på turn.

Postad

galen tilt efter att mina AA blev utdragna och alla mina höjjningar slutade med att nån ställde in... gjorde jag en dålig syn med AT mot KK och avslutningsvis så ställer jag in från BB med K6o, 4 BB efter tre personer limpat och självklart så sitter nån på AA =(