Nusseman Postad 7 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 Huga vad illa spelat! ute med JJ mot QQ. Även en blufftomte hittar en hand ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 Fy fan vilken svidarpott Emilio!!! Killen UTG höjer 4 nånting (blinds 800/1500) och har 5-6k kvar. Emilio sitter i nästa position och tänker ett tag innan han ställer in. Det kändes som AK eller QQ tyckte jag. Och mycket riktigt, AK var det. Mötte AQ. Q på river Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 SUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK !!!!!!!!!! AK vs AQ.....23k i potten. SÅKLART klonkar killen Q på rivern !!!!!!!!!!!!! Ute på 74e plats....... Det är helt jäääävla otroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 Flyter på fint 20 000 i pausen utan add on eller rebuy (snål) 24/66 Gjorde dock en dålig fold med QQ en short stack går all in med 3000, snubben direkt efter går all in blixtsnabbt med 13 000 och där sitter man med 16 000 och QQ...förlorar jag handen är jag körd...trodde att han åtminstonde skulle ha AK så jag va å folda...han visar TT. =( hade klonkat en dam också. Lycka till alla som är kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 Men vilket jävla tomtespel Joggy åker på! Det är ju så uppenbart att du har stål där! Mörkar alltså 2.5k/5k och Joggy miniraisar med 5k kvar i stacken. bb (stor stack) slår om all-in med 97o Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 Jävla otroligt, bubblade.... åkte ut med AA mot 97o Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 shit det bommade jag! Vafan trodde BB att du skulle folda eller? Fy att åka med AA på bubblan... mot en sån skithand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 han va inte vidare bra så han kanske trodde att han hade bäst hand! =) Jävligt drygt, hade nästan inte gjort ett enda misstag på hela tävlingen och så åker man ut på Bubblan med AA mot 97o... hade jag haft en helt okey stack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 Får följa Pxts väg till finalbordet istället1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 Japp och det går bra! Han ligger 2a med 87k nu! 27 spelare kvar! Hejja PxT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 Pxt 2/27 nu efter att ha dubblat med AA (som håller den här gången) =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 hahaha vilka sjuuuuuuuuka blinds nu! Chipleader har 12BB Avarage är knappt 5BB Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 nu börjar det bli fina pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 Grattis PxT, blev ju endel fina pengar iaf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 Japp och det går bra! Han ligger 2a med 87k nu! 27 spelare kvar! Hejja PxT! Ja jag låg tvåa med 87K och hade inte ens 10BB...lol! De MÅSTE införa längre perioder samt hand by hand nu. Det blev en 15:e plats och 879€ i alla fall. Tack för stödet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 nu har chipleadern 6BB Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lodbrok Postad 8 Juni , 2005 Rapport Share Postad 8 Juni , 2005 Var det nån som såg finalbordet? vilken prestation av killen som vann!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
callen Postad 8 Juni , 2005 Rapport Share Postad 8 Juni , 2005 Grattis lodbrok! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 8 Juni , 2005 Rapport Share Postad 8 Juni , 2005 Grattis! snyggt spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 11 Juni , 2005 Rapport Share Postad 11 Juni , 2005 Haha vad jag är smart! Spelar saten till kvällens 75a. Vinner en plats. Beställer pizza och ser på film med tjejen i tron om att turneringen börjar 21:00. Loggar in och ser att jag har 1100 kvar och BB är 300 !!!! Har dock haft flyt och dubblat upp några gånger, sitter med 6.6k nu och BB är 700 (det är typ som vanligt alltså ) Detta kan bli en otrolig historia! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 11 Juni , 2005 Rapport Share Postad 11 Juni , 2005 haha dubblar upp i BB med 82s Knappen limpar, sb synar och jag checkar flop 235, jag bettar ut och knappen synar. Turn 8!! jag bettar halva pott han synar. River 6 och jag går all in, han synar och visar 99. Jävla sopa som limpar med 99 på knappen när det har foldats fram till honom! Han får skylla sig själv 13.5k nu BB 1k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 11 Juni , 2005 Rapport Share Postad 11 Juni , 2005 ITM Ector är kvar oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 11 Juni , 2005 Rapport Share Postad 11 Juni , 2005 Blev 4a efter rejäla klonkskills! Dock hade jag oflyt 2a handen på finalbordet. Tittar på KK och en mindre stack går all in, jag går all in men såklart har han AA. Handen efter går jag all in med 2bb och QJs, ector hittar AKo som håller. Handen efter har jag QTs i bb och går all in mot 2st, en till går all in så den 3e foldar. Jag klonkar 2paret och tripplar upp Sen dubbla jag med A5 vs 88. Men med dom här blindsen är det inte poker så man får vänta och vänta och tillslut åker man. Men men, att bli 4a när man kommer 1 timma för sent och sätter sig ner med 3BB är ju rätt okej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 11 Juni , 2005 Rapport Share Postad 11 Juni , 2005 Handen efter går jag all in med 2bb och QJs, ector hittar AKo och slår ut mig.Handen efter har jag QTs i bb och går all in mot 2st, en till går all in så den 3e foldar. Jag klonkar 2paret och tripplar upp Sen dubbla jag med A5 vs 88. ??? Konstiga turneringar på B2B. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 11 Juni , 2005 Rapport Share Postad 11 Juni , 2005 Eller konstiga spelare Ector slog inte ut mig, han vann handen. När jag gick all in var det efter att 2st hade limpat, sen gick en av dom all in så den 3e var tvungen att folda. Så gick det till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts