evilPTP Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 om jag inte är helt fel ute så räknar man antal händer tex 10 händer/giv, istället för en tidsperiod... typ 10 minuter, innan man höjer blindsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 23 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Du är helt fel ute Det är när man spelar en hand i taget på varje bord när det är bubbeldags. Om en hand blir klar snabbt på det ena bordet får de snällt vänta på att de andra borden blir klara innan de lirar nästa hand. Det är för att komma tillrätta med problemet att folk låter klockan gå till max för att försöka tvinga nån lillstack att blindas bort på ett annat bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 ikväll blir det comeback i 75€! Såg att Nusseman och PxT ska lira, så det blir lite motstånd iaf gl ni som är med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Ja det är ju ett helt gäng från Pokerforum som lirar idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Har inte lyckats dom senaste gångerna jag spelat den här turnerneringen men idag är det finalbordet som gäller. Lycka till ni som spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 är fet leader vid finalbordet på 40€ Så just nu är man ganska passiv på 75€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Började bra men tappade sedan hela min stack genom dåliga kort, inga träffar och slutligen tilt. Rebuy och nu ligger jag på nästan 4000 i pausen efter att med AA träffat denna lite småtrevliga flopp, KKA. Fick hyffsat betalt ändå men hade gärna sett att hela stacken åkt in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 ligger 10 på 8600. 1 addon blev 2a i 40€ iaf...jobbig HU Nu kan man iaf koncentrera sig på denna... lycka till nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 såja, QQ i bb och knappen ställer in. Tror int ehonom och jag synar. HAn har K7s och mina damer står. 16950 och 2a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 åkte precis ut, skulle sno blindsen med 7Js han callar floppen: J A 7 minibettar, han höjjer och jag går all in... han visar upp A7 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 23 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Hittar två fina knektar, ställer in och får syn av brorsans AK. Klart som fan han klonkar OMFG HOW CAN U PLAY THAT CRAP? U R A F***ING FISH! U R THE LUCKIEST MAN ALIVE! DID YOU SEE THAT CRAZY CALL? HOW THE F**K CAN YOU CALL ME WITH THAT PIECE OF CRAP? Edit: ECTOR SUX! HE F***ING SUX! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hickmott Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Hittar två fina knektar, ställer in och får syn av brorsans AK. Klart som fan han klonkar OMFG HOW CAN U PLAY THAT CRAP? U R A F***ING FISH! U R THE LUCKIEST MAN ALIVE! DID YOU SEE THAT CRAZY CALL? HOW THE F**K CAN YOU CALL ME WITH THAT PIECE OF CRAP? Edit: ECTOR SUX! HE F***ING SUX! Hahahaha. Du glömde: "Snart ringer jag morsan" //Hickmott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 hahaha Typisk broderlig kärlek Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 23 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Hahahaha. Du glömde: "Snart ringer jag morsan" //Hickmott Nä, det klarade vi av i chatten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 13 av 17 i andra pausen, 14 får pengar. Short som attan dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 8a blev man. Ställde in med 16k i tidig poss och får syn av AA. Hade väl inget val, bb var 5k.... Ector och PxT kvar! Hejja hejja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Ren uppvisning av Ector.. snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Ector spelar riktigt bra! PxT ser stabil ut oxå. Blir HU mellan PF.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Grattis PxT !!!!! Grattis pf.nu kanske man ska säga oxå!! 1 PxT 2 Ector 8 emilio_barzini Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 23 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 33 Nusseman Jävla klonkare! Kul att reta de korkade danskarna också. För det första kunde de inte lira mot de andra och för det andra försökte de chipdumpa till varandra, fast de dumpade till den som hade minst, så att båda skulle få vara kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Va länge sen jag hade så kul i en tävling. Jävla korkade danskar som försökte chipdumpa. Skön när han foldade när han hade raisat med halva stacken redan utg och jag sa "no more chipdumping" Bra jobbat Px Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Man tackar, man tackar! Var lite smånervöst HU när man möter en av de stora och många från PF kollar. Hade det varit vettiga blinds så tror jag Ector hade vunnit...det här var ju rena lotteriet (iofs ingen nyhet på b2b), så vilken tomte som helst med en ok stack hade kunnat vinna (nästan). Dagens LOL var ju när tomtedansken foldar som BB när Ector ställt in och han har ca 2500 kvar att syna med, hallå potodds någon!? Bra spelat Ector! Varför jag inte ville splitta berodde på att jag är lite av en tävlingsmänniska och vill att den som vinner...ja vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tony103 Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Mycket roligt och underhållande, stort grattis till båda bra spelat!!!!Danskarna hade inte skuggan av en chans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Bra spelat Ector! Varför jag inte ville splitta berodde på att jag är lite av en tävlingsmänniska och vill att den som vinner...ja vinner! Helt rätt attityd. Frågade bara för du va en forumare och jag inte känner dig. Finns ju många som tycker 800€ är en astronomisk summa och i så fall kunde jag gärna gjort en deal med en fellow forumare. Gör inte deals normalt. Tackade nej i stars 215$ med 5 kvar till exempel.... kom femma såklart lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 24 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2005 Dagens LOL var ju när tomtedansken foldar som BB när Ector ställt in och han har ca 2500 kvar att syna med, hallå potodds någon!? Med tanke på hur försiktiga danskarna var är jag inte alls förvånad över den folden. UTG hade öppnat för 20.000 av sina 42.000 och Ector ställde in. Klart som fan han foldar med 1500 kvar då. UTG kan ju inte hitta folden där och eftersom Ector vill vara med att leka har bb en höjdarchanst att hoppa upp ett snäpp i placeringarna. Att sen UTG hittade folden är däremot helt orimligt sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts