Gå till innehåll

Allt om €75-turneringarna på 24hPoker!

Nusseman

Recommended Posts

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du är helt fel ute ;)

Det är när man spelar en hand i taget på varje bord när det är bubbeldags. Om en hand blir klar snabbt på det ena bordet får de snällt vänta på att de andra borden blir klara innan de lirar nästa hand. Det är för att komma tillrätta med problemet att folk låter klockan gå till max för att försöka tvinga nån lillstack att blindas bort på ett annat bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började bra men tappade sedan hela min stack genom dåliga kort, inga träffar och slutligen tilt. Rebuy och nu ligger jag på nästan 4000 i pausen efter att med AA träffat denna lite småtrevliga flopp, KKA. Fick hyffsat betalt ändå men hade gärna sett att hela stacken åkt in.

Länk till kommentar

Hittar två fina knektar, ställer in och får syn av brorsans AK. Klart som fan han klonkar :(

OMFG HOW CAN U PLAY THAT CRAP? U R A F***ING FISH! U R THE LUCKIEST MAN ALIVE! DID YOU SEE THAT CRAZY CALL? HOW THE F**K CAN YOU CALL ME WITH THAT PIECE OF CRAP? :D

Edit: ECTOR SUX! HE F***ING SUX! ;)

Länk till kommentar

Hittar två fina knektar, ställer in och får syn av brorsans AK. Klart som fan han klonkar :(

OMFG HOW CAN U PLAY THAT CRAP? U R A F***ING FISH! U R THE LUCKIEST MAN ALIVE! DID YOU SEE THAT CRAZY CALL? HOW THE F**K CAN YOU CALL ME WITH THAT PIECE OF CRAP? :D

Edit: ECTOR SUX! HE F***ING SUX! ;)

Hahahaha. Du glömde: "Snart ringer jag morsan" :D

//Hickmott

Länk till kommentar

Man tackar, man tackar! :D

Var lite smånervöst HU när man möter en av de stora och många från PF kollar. Hade det varit vettiga blinds så tror jag Ector hade vunnit...det här var ju rena lotteriet (iofs ingen nyhet på b2b), så vilken tomte som helst med en ok stack hade kunnat vinna (nästan).

Dagens LOL var ju när tomtedansken foldar som BB när Ector ställt in och han har ca 2500 kvar att syna med, hallå potodds någon!? :lol:

Bra spelat Ector! Varför jag inte ville splitta berodde på att jag är lite av en tävlingsmänniska och vill att den som vinner...ja vinner! ;)

Länk till kommentar

Bra spelat Ector! Varför jag inte ville splitta berodde på att jag är lite av en tävlingsmänniska och vill att den som vinner...ja vinner! ;)

Helt rätt attityd. Frågade bara för du va en forumare och jag inte känner dig. Finns ju många som tycker 800€ är en astronomisk summa och i så fall kunde jag gärna gjort en deal med en fellow forumare. Gör inte deals normalt. Tackade nej i stars 215$ med 5 kvar till exempel.... kom femma såklart lol

Länk till kommentar

Dagens LOL var ju när tomtedansken foldar som BB när Ector ställt in och han har ca 2500 kvar att syna med, hallå potodds någon!? :lol:

Med tanke på hur försiktiga danskarna var är jag inte alls förvånad över den folden.

UTG hade öppnat för 20.000 av sina 42.000 och Ector ställde in. Klart som fan han foldar med 1500 kvar då. UTG kan ju inte hitta folden där och eftersom Ector vill vara med att leka har bb en höjdarchanst att hoppa upp ett snäpp i placeringarna. Att sen UTG hittade folden är däremot helt orimligt sjukt.

Länk till kommentar