Bein Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Aoo, måste bara säga att utan att något speciellt hänt så känns allt så jävla bra nu, fy fan va jag är glad. Livet leker. Tack för mig. Hoppas ni mår bra också. Puss Citera
Skadast Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Jag jobbar natt i helgen, för fjärde helgen i rad. Jag är allt annat än glad Citera
Luap Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Jag känner fan samma sak just nu. Förutom skolan leker verkligen livet. Dejtar en helt underbar tajtaggro brud som är alldeles för snygg för mig. Pokern har vänt. Vädret är vackert. Tjejjerna har kort tajt kjol. Men framförallt: DET ÄR SNART SOMMARLOV! ME LUV U LONG TIME! Citera
Milo Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Jag jobbar natt i helgen, för fjärde helgen i rad. Jag är allt annat än glad Fast mycket OB. Citera
kfluffie Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Klart man är glad, är ju Eurovision samt öl Ikväll. Kan det bli bättre än de två kombinationerna? MVH //KF Citera
Nick Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Klart man är glad, är ju Eurovision samt öl Ikväll. Kan det bli bättre än de två kombinationerna? MVH //KF Aaaa det kan det: Klart man är glad, är ju Hockey-Semi, Eurovision samt öl och liveslask med grannarna Ikväll. Det kan bli bättre än de två kombinationerna? MVH //KF Citera
Bein Postad 20 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2006 Man ska inte ha en för snygg brud för sje sälv man ska vara lite nsggare än bruden så man sjävl känner man har övertaget fy fasn villn fast Citera
Skadast Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Jag jobbar natt i helgen, för fjärde helgen i rad. Jag är allt annat än glad Fast mycket OB. Absolut inte... Jag kör Taxi. Lite högre taxa på helgerna kanske, men det handlar väl om 5% ungefär. Sen lyckas nästan alla mina snåltarmar till mentalt handikappade kunder övertyga mig att köra billigare (vilket aldrig händer på vardagar), så det blir -OB En riktig pushover Ikväll har jag faktiskt skrivit en lista på vart några av mina kunder jobbar. Ska gå in på deras jobb nu till veckan och pruta rejält på priserna, bl.a på systembolaget. Listade även en polisman, så om han tar mig för fortkörning ska jag bara betala halva boten Men "Det är såna som dig som får oss taxichaufförer att köra svart ibland" fick honom att tiga iaf Citera
Donner Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Lite högre taxa på helgerna kanske, men det handlar väl om 5% ungefär Tjena Citera
Jennez Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Man ska inte ha en för snygg brud för sje sälv man ska vara lite nsggare än bruden så man sjävl känner man har övertaget fy fasn villn fast LOL! Hoppas verkligen inte att din eventuella flickvan laser detta! Sjalv har man ju en flickvan som ar waaaay out of ens liga... Man maste ju egentligen bara alska en snubbe som (antagligen pa fyllan) gar in pa ett pokerforums off-topic del och proklamerar att hans flickvan ar aningen fulare an honom sjalv och att det dessutom ar bra da han kanner att han har "overtaget"... Herregud, tror inte jag har garvat sa har mycket pa en vecka! Citera
Skadast Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Lite högre taxa på helgerna kanske, men det handlar väl om 5% ungefär Tjena Det enda som skiljer taxorna på vardagar och helger och under dagtid. Kvälls- och nattid är det exakt samma siffror vi snackar om, så 5% var en rejäl överdrift. Så du är nog rejält lurad Citera
Bein Postad 21 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2006 Man ska inte ha en för snygg brud för sje sälv man ska vara lite nsggare än bruden så man sjävl känner man har övertaget fy fasn villn fast LOL! Hoppas verkligen inte att din eventuella flickvan laser detta! Sjalv har man ju en flickvan som ar waaaay out of ens liga... Man maste ju egentligen bara alska en snubbe som (antagligen pa fyllan) gar in pa ett pokerforums off-topic del och proklamerar att hans flickvan ar aningen fulare an honom sjalv och att det dessutom ar bra da han kanner att han har "overtaget"... Herregud, tror inte jag har garvat sa har mycket pa en vecka! haha fast det var min förraförra brud jag prata om, min förra var galet het. fast de sket sej de med ju. Och jag var nog lite fylle inlägg, fast blev glad över att du blev glad ^^ Citera
RayIV Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Man ska inte ha en för snygg brud för sje sälv man ska vara lite nsggare än bruden så man sjävl känner man har övertaget fy fasn villn fast Det där är inte riktigt sant. Hemligheten när det gäller att dejta fina brudar men ändå bibehålla psykologiskt övertag ligger i att gå ned i åldersgrupp. Är man 20 bast ska man med andra ord gå ner och harva bland tjejer som är 16, max 17. Där har du (förmodligen) övertag mot alla brudar, oavsett hur snygga de är. Bonustips från coachen: sno blinds. --- För övrigt mår jag okej i största allmänhet. Tack bajen, tack damen, TACK efexor. Citera
Donner Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Lite högre taxa på helgerna kanske, men det handlar väl om 5% ungefär Tjena Det enda som skiljer taxorna på vardagar och helger och under dagtid. Kvälls- och nattid är det exakt samma siffror vi snackar om, så 5% var en rejäl överdrift. Så du är nog rejält lurad Vet inte vad ni kör med för priser i Umeå, men i Stockholm e dagspriset på helgerna säkert 20% dyrare än vardagar. Bara att kolla taxibolagens hemsidor. T.ex http://www.taxistockholm.se/Web/Page.aspx?id=259 http://www.topcab.se/priser.htm Citera
rai Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 BRUKAR VA 7.9Okr mh vardagar o ca 11.50kr km under helger rätt mkt skillnad Citera
kfluffie Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Klart man är glad, är ju Eurovision samt öl Ikväll. Kan det bli bättre än de två kombinationerna? MVH //KF Aaaa det kan det: Klart man är glad, är ju Hockey-Semi, Eurovision samt öl och liveslask med grannarna Ikväll. Det kan bli bättre än de två kombinationerna? MVH //KF Blev faktiskt den sistnämnda med Hockeyn först. Mycket spännande Match när Kanadickerna ligger under med ett mål och pressar på som tusan på oss Stackars Svenskar. Sen att Lordi vann (Som jag f.ö. såg Live som förband åt Nightwish för ett par år sedan) och hela EuroVision har skakats om är ju också ett plus. (Skapa er egna Lordi-Mask: http://www.aftonbladet.se/noje/0605/20/lordimask.pdf) MVH //KF Citera
Skadast Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Lite högre taxa på helgerna kanske, men det handlar väl om 5% ungefär Tjena Det enda som skiljer taxorna på vardagar och helger och under dagtid. Kvälls- och nattid är det exakt samma siffror vi snackar om, så 5% var en rejäl överdrift. Så du är nog rejält lurad Vet inte vad ni kör med för priser i Umeå, men i Stockholm e dagspriset på helgerna säkert 20% dyrare än vardagar. Bara att kolla taxibolagens hemsidor. T.ex http://www.taxistockholm.se/Web/Page.aspx?id=259 http://www.topcab.se/priser.htm Jo... det är rimligt att tro att förutsättningarna är annorlunda beroende på var i Sverige man befinner sig. Men men... livet väl hårdare här uppe Edit: http://www.umeataxi.se/umeataxi2005/prislista.pdf Citera
Recommended Posts