Jennez Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Nu borjar det narma sig.... Vilka har fran PF kommer att aka? Och vilka kommer att spela? I'll be there men kommer inte att spela main event. Ar dock lite sugen pa Omaha-eventet... Citera
Hyler Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Nu borjar det narma sig.... Jag har för mig att det fanns en annan tråd om detta men hittar den inte. Kanske i ett annat underforum men här vore väl bäst. Jag ska åka, ska spela i Main Event (vann en turnering med det som förstapris). Jo, det närmar sig. Nu är det bara 70 dagar tills jag åker! Känns som om nedräkningen börjat på allvar nu, jag vann platsen redan i november 2005 så jag har fått vänta länge (kunde valt annan $10000-event, t ex WPT, men hallå, det är WSOP). Åker onsdag 26/7 Köpenhamn-Atlanta-Las Vegas och landar i LV på kvällen lokal tid. Fixar väl registrering/betalning med representant från sajten på torsdagen sen så är det ju fyra Day One fredag, lördag, söndag eller måndag. Man kan välja vilken dag man ska börja såvida det inte är fullt. Citera
Djens Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Fixat boende i hus, men återstår att se vilka events det blir. Citera
Bojen Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Stanner under hela main 15/7-11/8-06. Dock blir det nog inte spel i main om man inte kvalar in... Citera
Jeppann Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Har du kvalat in Gdaily? Ja det har han. Citera
Dostojevski Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Ok, grattis Gdaily och alla andra som lyckats kvala in! Måste kännas grymt att lira en 10 000 dollars tourney for free.......vi som ej kvalat eller har för liten portmonnä får hålla tummarna här inne på PF. Citera
cAshville Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Skulle verkligen lagt ner min själ i att kvala in till wsop men den jävla åldersgränsen gör det omöjligt ;/ 18 ftw Citera
bearass Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Åker över och spelar main event sponsrat med hela kittet. Har även bokat en villa att stanna i en månad innan main event så under den tiden ska det nog hinna bli en hel del andra events. Citera
bearass Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Åker över och spelar main event sponsrat med hela kittet. Har även bokat en villa att stanna i en månad innan main event så under den tiden ska det nog hinna bli en hel del andra events. Citera
Beachkung Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Jag har bra chans att vinna en plats...gör jag det så åker jag. Nån som vet säkert att man kan välja startdag? Det hade vart intressant för mej att få spela sista dan...beachvolley-SM här hemma som man borde kunna hinna med innan och sen pipa över snabbt till vegas. Är det rimligt att åka söndag förmiddag från sverige och tro att man kan börja lira på måndagen? Har våndats hela våren över att behöva välja...och såklart kan man inte välja bort gratis WSOP, men hade vart kul med beachen också... Citera
Beachkung Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Jag har bra chans att vinna en plats...gör jag det så åker jag. Nån som vet säkert att man kan välja startdag? Det hade vart intressant för mej att få spela sista dan...beachvolley-SM här hemma som man borde kunna hinna med innan och sen pipa över snabbt till vegas. Är det rimligt att åka söndag förmiddag från sverige och tro att man kan börja lira på måndagen? Har våndats hela våren över att behöva välja...och såklart kan man inte välja bort gratis WSOP, men hade vart kul med beachen också... Citera
Roy Ahl Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Jag spelar main event Live-referat här då? Citera
Roy Ahl Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Jag spelar main event Live-referat här då? Citera
Hyler Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Jag har bra chans att vinna en plats...gör jag det så åker jag. Nån som vet säkert att man kan välja startdag? Det hade vart intressant för mej att få spela sista dan Det stod i informationen "Players may select their first day of play until that day is full". Men du väljer alltså vid registreringen (på plats?) innan eventen startar, så om det börjar på fredagen kan du inte komma på lördagen "hej, jag tänkte vara med på söndag". Jag vet inte säkert. Citera
Hyler Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Jag har bra chans att vinna en plats...gör jag det så åker jag. Nån som vet säkert att man kan välja startdag? Det hade vart intressant för mej att få spela sista dan Det stod i informationen "Players may select their first day of play until that day is full". Men du väljer alltså vid registreringen (på plats?) innan eventen startar, så om det börjar på fredagen kan du inte komma på lördagen "hej, jag tänkte vara med på söndag". Jag vet inte säkert. Citera
Recommended Posts