Jimpman Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Nu har jag inte fått hand historyn än. Jag är en medelmåtta 0.25-0.5 0.5-1 spelare som ibland har lite nära tilten. Men nu har det gått bra ett par dagar å jag är + ett par K. Kände mig därför för att fula mig lite å satte mig därför med fullt inköp vid ett 5-10NL bord och råkar såklart blinda av misstag. MEN vad händer jag lyfter ju upp AA. SB raisar till 35$ vad hade ni gjort? 1000$ e ändå i det här fallet halva rullen. Vill ni ens spela handen? Citera
fhaugen Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Vad är syftet med att sitta på 5/10 om du ändå inte vill spela? Citera
Jimpman Postad 16 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2006 Vad är syftet med att sitta på 5/10 om du ändå inte vill spela? fulade mig... skrev jag ju... Citera
Jimpman Postad 16 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2006 Slagit om till 120 kanske funderade på det... Men tänk om det blir en jobbig flop... Jag degade direkt i allafall... Han stekte länge men syna till slut med JJ Citera
dr noob Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Slagit om till 120 kanske funderade på det... Men tänk om det blir en jobbig flop... Jag degade direkt i allafall... Han stekte länge men syna till slut med JJ Fint. Vad är syftet med att sitta på 5/10 om du ändå inte vill spela? fulade mig... skrev jag ju... Jag förstår inte. Är det det att du tar upp ett säte som är grejen? Citera
Jimpman Postad 16 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2006 Slagit om till 120 kanske funderade på det... Men tänk om det blir en jobbig flop... Jag degade direkt i allafall... Han stekte länge men syna till slut med JJ Fint. Vad är syftet med att sitta på 5/10 om du ändå inte vill spela? fulade mig... skrev jag ju... Jag förstår inte. Är det det att du tar upp ett säte som är grejen? ja precis som alla railbirds brukar göra..... men någonstans tänkte jag väl... kan väl kolla BB... jag e en sjuk gambler Citera
Herodude Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Slagit om till 120 kanske funderade på det... Men tänk om det blir en jobbig flop... Jag degade direkt i allafall... Han stekte länge men syna till slut med JJ Fint. Vad är syftet med att sitta på 5/10 om du ändå inte vill spela? fulade mig... skrev jag ju... Jag förstår inte. Är det det att du tar upp ett säte som är grejen? ja precis som alla railbirds brukar göra..... men någonstans tänkte jag väl... kan väl kolla BB... jag e en sjuk gambler Kände mig därför för att fula mig lite å satte mig därför med fullt inköp vid ett 5-10NL bord och råkar såklart blinda av misstag. MEN vad händer jag lyfter ju upp AA. hur ska du ha det, blindade du av av misstag eller tänkte du att du ville se på bb och är en gambler? Citera
dr noob Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Inte bra. Då måste man ju nästan sitta kvar hela rundan. Backar man så lär man ju även vilja vinna tillbaks dessutom. Am I right eller? Citera
Nisse Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 låter som en gaaaaaaaaaaaaalen gambler om du funtade på att folda. Citera
Björn85 Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 låter som en gaaaaaaaaaaaaalen gambler om du funtade på att folda. loooool Citera
Jimpman Postad 17 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2006 ******************************************************** *** Export for: hero Game: Texas Holdem Game number: xxxxxxxx *** Date: 5/16/2006 10:38:40 PM Game: xxxxxxxxx: Table: Puzzled Heart Normal Table No Limit 10.00/20.00 Rake: 2.00 Seat: 1 TheMenace (Dealer) Seat: 2 Ducken Seat: 3 hero Seat: 4 fash1 Seat: 5 Linda14 ------------------ OpeningBetRound ------------------ Ducken : Posts small blind 5.00 hero : Posts big blind 10.00 fash1 : Folds Linda14 : Folds TheMenace : Folds Ducken : Raises for 35.00 hero : Went all-in 990.00 Ducken : Calls for 960.00 ------------------ Flop ------------------ ------------------ Turn ------------------ ------------------ River ------------------ ------------------ Showdown ------------------ Ducken [ JH, JC, KH, 10S, 9H - One Pair ] hero [ AH, AS, KH, 10S, 9H - One Pair ] ------------------ Result ------------------ Ducken Showed Cards hero Showed Cards (Winning) 1998.00 fash1 Mucked Cards Linda14 Mucked Cards TheMenace Mucked Cards ------------------ Community Cards ------------------ [ KH, 10S, 8C, 3C, 9H ] ------------------ Players Cards ------------------ Ducken [ JH, JC ] hero [ AH, AS ] fash1 [ -, - ] Linda14 [ -, - ] TheMenace [ -, - ] Citera
Recommended Posts