MrLiffa Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 Hej, Jag vet inte om jag postar den här rätt.. Men Jag fick ett Mail Om att jag var tvungen att skicka in en "a copy of the top portion of a utility bill showing your name and mailing address" Vad är detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andrew_W Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 De vill ha en kopia på typ en elräkning eller hyresavi med ditt namn och din adress på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 Hej, Jag vet inte om jag postar den här rätt.. Men Jag fick ett Mail Om att jag var tvungen att skicka in en "a copy of the top portion of a utility bill showing your name and mailing address" Vad är detta? Var när hur ?? Vad handlar detta om förklara... Gör om gör rätt fattar inte ett skit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pöker1491910830 Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 fattar inte ett skit du visar det på 95% av dina poster... fundera på om du ska dra ner lite på mängden poster...? det är ingen tävling om vem som har flest på kortast tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mariani Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 fattar inte ett skit du visar det på 95% av dina poster... fundera på om du ska dra ner lite på mängden poster...? det är ingen tävling om vem som har flest på kortast tid. TRUE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrLiffa Postad 16 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 Hej, Jag vet inte om jag postar den här rätt.. Men Jag fick ett Mail Om att jag var tvungen att skicka in en "a copy of the top portion of a utility bill showing your name and mailing address" Vad är detta? Var när hur ?? Vad handlar detta om förklara... Gör om gör rätt fattar inte ett skit dåligt formulerat kanske men Jag skulle ta ut pengar från en pokersida och när jag skulle ta ut fick ajg ett mail som sa att jag inte kunde ta ut förens jag hade mailat in några peronliga uppgifter och en av dessa var "a copy of the top portion of a utility bill showing your name and mailing address" Och jagstog inte vad det var De vill ha en kopia på typ en elräkning eller hyresavi med ditt namn och din adress på. Ok Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts