Sursmurf Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 Programmet RBCalc från checkraised.com innehåller tydligen en trojan. Mer om det finns att läsa hos F-Secure: http://www.f-secure.com/weblog/archives/archive-052006.html#00000878 och (bort-)förklaringen http://www.checkraised.com/site/apps/rbcalc/rbcalc.php /Smurf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheel_jr Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 skumt, tror nog checkraised e lika skyldiga som killen/tjejen dom skyller på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 17 Maj , 2006 Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Två trådar om samma sak? Borde man slå ihop dom? Går det? (Ytterligare en tredje blev låst. (den om artikeln på idg.se)) Det AdAware från Lavasoft varnar för AdWare som finns pokerklienter. Nu minns jag inte exakt vilken det var. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 17 Maj , 2006 Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Det AdAware från Lavasoft varnar för AdWare som finns pokerklienter. Nu minns jag inte exakt vilken det var. Någon som vet? vad menar du att ad aware är en trojan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 17 Maj , 2006 Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Det AdAware från Lavasoft varnar för AdWare som finns pokerklienter. Nu minns jag inte exakt vilken det var. Någon som vet? Den varnar för Microgaming (Prima) för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 17 Maj , 2006 Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Det AdAware från Lavasoft varnar för AdWare som finns pokerklienter. Nu minns jag inte exakt vilken det var. Någon som vet? vad menar du att ad aware är en trojan?Nej Det AdAware från Lavasoft varnar för AdWare som finns pokerklienter. Nu minns jag inte exakt vilken det var. Någon som vet? Den varnar för Microgaming (Prima) för mig. Ja så var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 17 Maj , 2006 Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Men den microgaming som det varnar för måste vara okej väl? Har lagt den på ignore iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 10 September , 2006 Rapport Share Postad 10 September , 2006 vad menar du att ad aware är en trojan? AdWare och AdAware e två helt olika saker, där den senare är namngiven efter den förra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts