Gå till innehåll

BigKing-_- wazzup?!


-_-

Recommended Posts

  • Svars 994
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hmm väldigt nära att få hoppa ner i nivå till 0.25/0.50 nu. :oops:

 

Har $1,050 just nu, går ner i nivå om jag kommer under 800.

 

 

Har kollat lite i pokertracker. Kan inget i programmet oich ftatar inte allt men har kollat vilka händer osm gått bra och dåligt, Spelat 6000 händer totalt och jag ser att jag är mycket minus på alla AT o Ax och i stort sätt alla KQ KJ KT Kx

 

Även för mkt slask med 86 96 osv.Sluta spela alla dom händerna och de vänder?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm väldigt nära att få hoppa ner i nivå till 0.25/0.50 nu. :oops:

 

Har $1,050 just nu, går ner i nivå om jag kommer under 800.

 

 

Har kollat lite i pokertracker. Kan inget i programmet oich ftatar inte allt men har kollat vilka händer osm gått bra och dåligt, Spelat 6000 händer totalt och jag ser att jag är mycket minus på alla AT o Ax och i stort sätt alla KQ KJ KT Kx

 

Även för mkt slask med 86 96 osv.Sluta spela alla dom händerna och de vänder?

 

Känner igen mej ohyggligt. Spelet är annorlunda, helt klart. Man man får överge en hel del av spelet på lite högre nivåer. Nere på 0.25/0.50 nu, men gular väl snarast. Hoppas vi inte blir två... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså musen flög precis i vägen.. Lirar tunering. Limpar UTG 300 med KK. 3 limp knappen höjer till 900, bb synar jag går all in, kanppen dsynar 7k med QJ flopp Jxx turn J, river Q.

 

Hur ska jag kunna gå bra när de här händer gång på gång?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så förstår om det känns riktigt tungt när du blir utdragen gång på gång när du får in pengarna som favorit :x

 

jo de värsta är att de får mig att spela vissa händer sämre än vanligt. :(

 

Menmen jag är inte knäckt utan jobbar på. Blev insnackad att lira 5k turren på prima, satt dock och klistrade in 41 nya paket fotbollsbilder. (nån som bill byta Cocu mot Henke?) Lät en polare spela som aldrig nånsin lirat poker tidigare. Tog över i pausen på femte plats. Ligger nu sexa av 42. Spelar sjukt tight nu eftersom jag kollar på fotboll samtidigt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt snygg pott, en höjer till 6k jag slår om till 22k med QQ, shortstack trycker 20k UTG raise synar. Flopp QTx, jag går all-in 30k UTG raise synar med TT :D

 

Tre spelare kvar nu, har 152k mot 78k och 67k.

 

 

1:a $1500

2:a $975

3:e $600

 

 

Sjuk bra tajming efter dagens bedrövliga spel... Ska vinna nu!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...