Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 994
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Sådär nu har FarfarNils gjort sitt.. Blev ett väldigt lyckat spelande där. Få se vad jag hittar på nu.. Lite omahalir på crypto tror jag ligger närmast på listan...

Postad

Har ingen vidare motviation just ikväll.. Lirar en €10 freezeout PL lixom.. Hur ska jag inte kunna vinna? Lirar även en 6k GTD turnering på crypto.

Postad

Sådär har ett nytt nick nu.. Lirar fortfarande mest på bestpoker (B2B).

Är ledsen att inte säga vad jag heter men jag kände när jag spela med FarfarNils att de gick så otroligt mycket bättre i början när ingen visste nåt. Blviit lite skrockfull nu efter de. Den smarte kan säkert lista ut vem jag är.. Kommer iaf försöka skriva lite här nån gång ibland..

Postad

Jag vill ha din dagbok tillbaka Skuja, kan du inte i alla fall bokföra dina reslutat här eller nått iaf. Det är roligt att läsa om folk man känners framgångar, det sporrar mig att ligga i lite extra när jag själv spelar :D

Postad
Jag vill ha din dagbok tillbaka Skuja, kan du inte i alla fall bokföra dina reslutat här eller nått iaf. Det är roligt att läsa om folk man känners framgångar, det sporrar mig att ligga i lite extra när jag själv spelar :D

Är på semester just nu.. Men kanske tar tag i de när jag kommer hem igen (ikväll), vi får se! Annars regerar ju din dagbok just nu.. ;)

Postad
HUr bra kod är det att visa hela världen hur man spelar?? du gör rätt som ligger lågt...

frågan är dock om hela världen hänger här? :D Men eftersom jag lirar mest på B2B så hänger nog en hel del av mina motståndare här.. Vore annat om jag lira på nån stor utländsk sajt.. Hemma nu iaf!!

Postad

Hejhej, längesen jag skrev..

har gått hyffsat senaste dagarna så jag tog ett skott i en $1K SnG på stars.. Åkte såklart på bubblan. Gjorde nog en korrekt syn eller vad säger ni? Tredje pris hade gett $1,8k, kände att jag hade bra koll på spelet och kände mig absolut inte sämre eller så spelmässigt.

PokerStars Game #5646223963: Tournament #28511518, $1000+$50 Hold'em No Limit - Level VIII (200/400) - 2006/07/22 - 18:56:14 (ET)

Table '28511518 1' 9-max Seat #6 is the button

Seat 1: #1PEN (2005 in chips)

Seat 6: THE__D__RY (6150 in chips)

Seat 8: Fuzzylinc (1395 in chips)

Seat 9: skuja (3950 in chips)

#1PEN: posts the ante 25

THE__D__RY: posts the ante 25

Fuzzylinc: posts the ante 25

skuja: posts the ante 25

Fuzzylinc: posts small blind 200

skuja: posts big blind 400

*** HOLE CARDS ***

Dealt to skuja [Kd Ad]

#1PEN: folds

THE__D__RY: raises 5725 to 6125 and is all-in

Fuzzylinc: folds

skuja: calls 3525 and is all-in

*** FLOP *** [7c 3d Qs]

*** TURN *** [7c 3d Qs] [Jc]

*** RIVER *** [7c 3d Qs Jc] [2c]

*** SHOW DOWN ***

skuja: shows [Kd Ad] (high card Ace)

THE__D__RY: shows [Qd Th] (a pair of Queens)

THE__D__RY collected 8150 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot 8150 | Rake 0

Board [7c 3d Qs Jc 2c]

Seat 1: #1PEN folded before Flop (didn't bet)

Seat 6: THE__D__RY (button) showed [Qd Th] and won (8150) with a pair of Queens

Seat 8: Fuzzylinc (small blind) folded before Flop

Seat 9: skuja (big blind) showed [Kd Ad] and lost with high card Ace

Såklart givet att syna med AKs men om man nu som jag inte har rulle för att ira 1k SNG's ska man då syna? Såklart jag inte tror han har AA/KK men en 50/50 verkar ju troligt. Iofs har jag ju bra chans att ta hem hela turneringen här..

Postad

Leder annars $100 rebuyen på stars med 50 spelare kvar. Rätt fina priser.. Har gjort såna sjuka utdragningar. Skönast var nog på floppen AT8 med AK mot TT och en shortstack som hade nåt. Turn 8, river K.. Hur ska jag inte klonka hem hela skiten..?

Postad
Leder annars $100 rebuyen på stars med 50 spelare kvar. Rätt fina priser.. Har gjort såna sjuka utdragningar. Skönast var nog på floppen AT8 med AK mot TT och en shortstack som hade nåt. Turn 8, river K.. Hur ska jag inte klonka hem hela skiten..?

Och han vann med sin TTT88 kåk mot ditt AAKK tvåpar..?

Postad

Och han vann med sin TTT88 kåk mot ditt AAKK tvåpar..?

nej, jag vann över hans TTT88 alldelles för enkelt..

Postad

Men såååå dåligt...

PokerStars Game #5646694433: Tournament #28151633, $100+$9 Hold'em No Limit - Level IX (300/600) - 2006/07/22 - 19:41:28 (ET)

Table '28151633 10' 9-max Seat #6 is the button

Seat 1: 1profiler (10318 in chips)

Seat 4: drbob2004 (21439 in chips)

Seat 5: chapazapata (6365 in chips)

Seat 6: LorraineLove (26216 in chips)

Seat 7: riverdave (31535 in chips)

Seat 8: skuja (39920 in chips)

Seat 9: CoolMojo622 (7732 in chips)

1profiler: posts the ante 50

drbob2004: posts the ante 50

chapazapata: posts the ante 50

LorraineLove: posts the ante 50

riverdave: posts the ante 50

skuja: posts the ante 50

CoolMojo622: posts the ante 50

riverdave: posts small blind 300

skuja: posts big blind 600

*** HOLE CARDS ***

Dealt to skuja [9c Qc]

CoolMojo622: folds

1profiler: folds

drbob2004: folds

chapazapata: folds

LorraineLove: folds

riverdave: calls 300

skuja: checks

*** FLOP *** [7d 6c 9d]

riverdave: bets 3000

skuja: calls 3000

*** TURN *** [7d 6c 9d] [7h]

riverdave: bets 6600

skuja: calls 6600

*** RIVER *** [7d 6c 9d 7h] [Qh]

jrifle is connected

mary1321 is connected

riverdave: bets 21285 and is all-in

skuja: calls 21285

*** SHOW DOWN ***

riverdave: shows [6s 7s] (a full house, Sevens full of Sixes)

skuja: shows [9c Qc] (two pair, Queens and Nines)

riverdave collected 63320 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot 63320 | Rake 0

Board [7d 6c 9d 7h Qh]

Seat 1: 1profiler folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: drbob2004 folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: chapazapata folded before Flop (didn't bet)

Seat 6: LorraineLove (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 7: riverdave (small blind) showed [6s 7s] and won (63320) with a full house, Sevens full of Sixes

Seat 8: skuja (big blind) showed [9c Qc] and lost with two pair, Queens and Nines

Seat 9: CoolMojo622 folded before Flop (didn't bet)

klicka fold på flopp sen drog jag tillbaka av nån anledning.. så jääävla onödigt.

Postad

Kom ITM iaf, lite besviken dock.. bestämde mig för att gå all-in varje hand då jag låg näst sist. KT mot AQ utan klonk.. Gick väl plus minus noll med tanke på rebuys.

Postad

just nu är de SnG och MTT som gäller på pokerstars..

Lirat en hel del 100 sngs och lyckats vinna två.. Kommer fortsätta lira hela kvällen med storturneringarna som avslutning..

Postad

Klarade precis double shootout sattelit till stars turnering ikväll. SnG fortsätter gå bra.. eller kanske stått still nu ett tag men 800 pluss ungefär. Ligger top 5 i 50 rebuyen med ca 30 spelare kvar. Ska till finalbord idag!!

Postad

Precis som igår tappar jag extremt mycket när de går från 40 -> 30 spelare.. Ligger helt plötsligt strax under average och går allin med AK efter en höjning får syn av 88 och åker ut på 29e plats. Sjukt dåligt.. Bubblar samtidigt i två SNG med 80/20 fördel allin på turn.. :(

Kanske dags för en liten paus..