hf89fc Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Detta är ingen reklam men för mig som inte gillar Partypokernätverkets design så är detta ett bra tillbehör som är gratis... ladda hem och testa om du villPokerMods Bilden Citera
rockefeller Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 oj, vad mkt snyggare det blev plötsligt Citera
gdaily Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 För er som inte gillar Pacific så är den här modden betydligt roligare... http://www.hotpokercards.com Har sagts länge nu att det ska komma för Party också... Citera
hf89fc Postad 16 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2006 Eller dessa så kan du spela med saddamkort och Bush som dealer vem som nu vill det Artpoker Citera
Cyntax Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Hur är det med trackerprogram som PokerOffice/PokerTracker och fuskprogram som Foldem/Pokerprophecy... funkar dom med mods? (just curious) Citera
hf89fc Postad 16 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2006 Hur är det med trackerprogram som PokerOffice/PokerTracker och fuskprogram som Foldem/Pokerprophecy... funkar dom med mods? (just curious) Borde göra det eftersom att man bara ändrar bild i Pokerinstaleringen i Partypokermappen Citera
mrz Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Tufft, man kan byta skins... hade jag ingen aning om. Lite OT: Men, hittar inga vettiga (läs: stilrena) skins till PokerStars. Nån som känner till nån annan site än artpoker som har PS skins? hmm, iofs så borde det ju inte vara så svårt att fixa egna skins, när bilderna ligger tillgängliga i Gx katalogen... måste kanske fixa ihop nåt här snart Citera
Nesta_ Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Till alla er som undrar så funkar alla mods från pokermods.com perfekt till bland annat pokertracker och pahud iallafall. Citera
w4rp Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Jag har gjort exakt som på instruktionerna men det funkar inte ändå. Nån som vet vad som kan vara fel? Citera
hf89fc Postad 16 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2006 Instruktioner, såhär gjorde jag: 1.Tryck på filen när du laddar hem 2.Istället för att ladda hem så öppnar man den med WinZip, 3.Kopiera sedan dom uppakade filerna och klistara i mappen Partypoker/image där klistrar du bara in sakerna som du fick från WinZip. Ersätt allt som dom vill För att veta att det är rätt map så titta bara i mapen och ser du Bilder med Avatarena och Pokerborden är du rätt EDIT:Hoppas detta hjälpte lite Citera
NötTorsken Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 ingen trojan som snor passwords till pokersidor då? Citera
hf89fc Postad 16 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2006 ingen trojan som snor passwords till pokersidor då? Nepp då skulle inte det stå i Firstpoker Citera
serenity Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Samt att bilder inte kan innehålla trojaner Citera
hajen Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 pokerstars http://matt.mondrary.com/stars/ Citera
Recommended Posts