Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Morsning,

Nån som har koll på vad man får betala för ett markerset av samma kvalitet som det som finns i PokerStars FPP-shop?

Det jag är ute efter är om det kostar mer eller mindre än hälften av en iPod Nano. Markersetet kostar ju nämligen 8000 FPP och iPoden kostar 16000.

Min tanke är att om markersetet kostar mindre än hälften av nanon så kan jag beställa en nano och sälja den. Sen köper jag ett markerset för mindre än hälften av pengarna. En nano kan man få för ca 2300:- och motsvarande markerset för, ja hur mycket då?

Comprende?

tackar o bockar för alla åsikter.

Postad

Jag käpte min nano för 1400kr (OnOff). Visserligen bara med 1 Gb men jag tvivlar på att du får 2300kr om du säljer den begagnad.

Tror dock du gör rätt i att köoa nanon vilket fall som helst då du då får mer kr/fpp såvida inte pokersettet skulle vara riktigt exklusivt. ;)

Postad
Jag käpte min nano för 1400kr (OnOff). Visserligen bara med 1 Gb men jag tvivlar på att du får 2300kr om du säljer den begagnad.

Tror dock du gör rätt i att köoa nanon vilket fall som helst då du då får mer kr/fpp såvida inte pokersettet skulle vara riktigt exklusivt. ;)

Nä, 2300 tror jag ju absolut inte att jag skulle få för den. Men jag har sett att folk säljer för ca 1900-2000 på blocket. Onoff tar för övrigt 2366:- för 4gb nanon.

Frågan är ju om pokersetet är värt mer eller mindre än 900-1000:-?

Postad
Frågan är ju om pokersetet är värt mer eller mindre än 900-1000:-?

Mindre, högst 500:-

Jag har ett och jag kan inte märka någon skillnad mot de 500-set med aluminiumväska som säljs överallt, ja förutom att det står Pokerstars på mina marker då 8-)