baros_milan Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 skulle lægga upp en ny tråd om lagpoker sa per... och ja fick inte skriva en massa skit, så ska inte gøra det.... tror han vill att vi ska prata om lagregler eller om vilka lag vi ska ha... ni kan ju sæga till hær om ni har fixat lag eller har invændningar mot regler eller annat.... samling ær det 45min innan turneringsstart, å då går per i genom regler o annat...så jompa se till o vara dær...detta e inte omaha adde bling bling Anmälda: 1. Willy_Wonkas strumpor: (Willy_Wonka, OzzzaJa, Jerma. xxx) 2. Diegos Farmers: (DiegoForlan,Ariados,Nillovich, Swesse,) 3. Mjukis slask (Mjukis, Kaya, Benza, Beara) 4. The Larzons (Theo, Jompa, Ferdi, Christos) 5. Hey Honeys (Emily, Nina, Sandra, Lisa & Noelia) 6. Team Slask (Danne, Adde, Eek, Bradley) 7. Team Slask Rockets (Rajrajrippe, Klonkmaster flex, Persbrandt, Bävern, Banken) 8. Team härvers (Herman, Phe, Lankan, Wiklund) 9. 10. 11. 12. Citera
Mjukis Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Jag skulle vilja att ni som har lag på G, fulla eller inte, skriver upp er här så vi ser att intresset flödar. Lagpoker.se kommer att skicka en programvara som sköter det hela och jag ska även försöka att få hit lite folk utifrån då lagpoker har börjat bli ganska så stort i Sverige. Willy_Klonka och OzzzaJa fyller ett lag änsålänge Antagligen vill dom ha 2-3 personer till. För att det ska bli så bra som möjligt så bör vi vara minst 10 lag med 4 i varje. Så va inte så blyga nu, anmäl er. Citera
OzzzaJa Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Japp, vi skulle behöva typ 2 till.. lagpoker är ju perfekt, kan spela bort andras marker liksom Som sagt, anmäl er nu. Ingen av hos har (väl?) testat detta tidigare så det är nytt för oss alla.. tror det kan bli skitskoj om vi blir ett par lag Citera
jerma Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Japp, vi skulle behöva typ 2 till.. lagpoker är ju perfekt, kan spela bort andras marker liksom Ja e' järna me' här om de' går. Hör av er, tomte-Per har mitt mobil annars ses vi imorrn. Citera
baros_milan Postad 20 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2006 ja o jompa ska ha ett lag.... Citera
Willy_Wonka Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Ja e' järna me' här om de' går. Hör av er, tomte-Per har mitt mobil annars ses vi imorrn. Jorå, det går säkert bra, men vi kommer nog inte till turneringen imorrn. ja o jompa ska ha ett lag.... Jaha, vad ska ni heta då, 'strumpor och skor klonkar vidare' ? Citera
Katsouranis Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 jag söker oxå lagkamrater, ålder vikt o längd spelar ingen roll, men helst ska ni vara rökfria då rökarna springer ut hela tiden o förlorar blinds . hehe själv e jag 23vårar 180cm lång, vikten behövs inte nämnas ps. o så gillar jag mysiga skogspromenader i gryningen med en picknick på en härlig äng. skicka eran ansökan på denna tråd. ps. renlighet och bild e ett plus :PPP Citera
Mjukis Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Någon som är sugen på en resa till Norrköping nästa helg? http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=28268 Jag åker dirr om jag får med mig 3-4 pers till. Citera
Willy_Wonka Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 jag söker oxå lagkamrater, ålder vikt o längd spelar ingen roll, men helst ska ni vara rökfria då rökarna springer ut hela tiden o förlorar blinds . hehe själv e jag 23vårar 180cm lång, vikten behövs inte nämnas ps. o så gillar jag mysiga skogspromenader i gryningen med en picknick på en härlig äng. skicka eran ansökan på denna tråd. ps. renlighet och bild e ett plus :PPP Vi är helt klart intresserade av en spelare till. Vad heter du, så man vet om man har lirat med dig? Citera
Mjukis Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Det är tomte Christozzz som lägger ut kontaktannonser i forumet. Citera
Mjukis Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Nu anmäler jag, Mig själv, Benza, Ariados, Henke Eriksson och Carro till lagpokern i Norrköping på söndag 28/5. Mer info Buy-in för laget är 2000+200, 4 seats och 5000 marker för varje seat, 20000 marker för hela laget alltså. Vill du vara med eller kan du inte vara med så säg till här direkt. Citera
baros_milan Postad 22 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2006 haha joo willy-wonka...nja blir nog nått snyggare namn typ... LIVERPOOL BAROS_MILANS TEAM pers lag kommer nog o heta... tomtarnas julafton eller nått... o erat team blir ju willy-klonkars jaja mer lag tack...o per kan ni inte ha samma team i væstervik sen eller? bling bling Citera
OzzzaJa Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Hur många har anmält sig nu då? Står ju bara ett lag på hemsan, stämmer det eller? Känns ju som om vi bör vara fler än 4 lag för att det ska bli nåt eller..? Ta tag i det här nu, alla snackar me var sin polare som inte lirar poker å drar in honom/henne i det här! Jag tycker för övrigt att det skulle vara ett bra förslag införa nån slags klonk-penalty.. om man suger ut för mycket/för grovt så åker man på en utvisning i 10 min eller nåt.. Per skulle ju iofs få matchstraff alla dagar i veckan Citera
Ariados Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Nu anmäler jag, Mig själv, Benza, Ariados, Henke Eriksson och Carro till lagpokern i Norrköping på söndag 28/5. Mer info Buy-in för laget är 2000+200, 4 seats och 5000 marker för varje seat, 20000 marker för hela laget alltså. Vill du vara med eller kan du inte vara med så säg till här direkt. Jag är på asså Ring mig 070-2749116 nån gång för mer info ang. när/hur vi ska åka... Citera
Mjukis Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Ringer dig imorgon Kristoffer. Är inte så konstigt, den enda ja måste ha mer klarthet över är Henke... men det får vi reda på imorgon, Vi är hur som hur anmälda. Citera
Mjukis Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 Hur många har anmält sig nu då? Står ju bara ett lag på hemsan, stämmer det eller? Känns ju som om vi bör vara fler än 4 lag för att det ska bli nåt eller..? Ta tag i det här nu, alla snackar me var sin polare som inte lirar poker å drar in honom/henne i det här! Jag tycker för övrigt att det skulle vara ett bra förslag införa nån slags klonk-penalty.. om man suger ut för mycket/för grovt så åker man på en utvisning i 10 min eller nåt.. Per skulle ju iofs få matchstraff alla dagar i veckan Vart ser du att det är en lag anmält? Tomte! Matchstraff? nej nej, allt handlar om Karma, jag får tillbaka klonket jag gör mot andra ändå. HU i söndags, jag 300k, Henke 250k. Henke tomte limpar, jag är ännu mer tomte och checkar med 9-7 (BB 10k) flop 9 7 4 Relativt bra flop som jag inte släpper för allt hö i Grums! Jag betar ut lite fint för att få syn men får omslag, jag stekerhöjer och får en all-in i ärchöt. Synar upp Henke som har 94, fan tomten har ju inte ens top tvåpar (Ajan tillägger att han visste om att ja hade 9-7 när jag stekte, han såg et, passa sig för Ajan) Turn: T ( har ja för mig) River: 4 klonk.. Henke ler, Per oxå men är relativt arg inombords. Inte på Henke som givetvis gör som han ska, men på brorsan som sitter och slänger upp en 4 på rivern i Henkes favör. Mkt dåligt. Idag ska jag slaska! Citera
OzzzaJa Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 haha det kan du ha Vart ser du att det är en lag anmält? Tomte! här: http://img100.imageshack.us/my.php?image=namnls1qi.jpg Citera
baros_milan Postad 23 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2006 haha bara tomte-theo som e anmæld:) asså man ska inte anmæla sig dær utan hær på denna tråd.... så har ni ett fullt lag sæg till:) men kan tippa på att det e en 5lag nu typ men alla e inte fulla æn... tomte-per asså 9-7 haha var det eken som klonka eller? bling bling Citera
phe23 Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 visste att den där fyran skulle komma, var inte ens orolig Citera
fannys Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Lagpokern i norrköping är på söndag??? Kan inte då mjuukiz, ska till solvalla på elitloppet Citera
Mjukis Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Hästar... poker... tomte.. aja, det va lite synd. Citera
fannys Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 elitloppet= lättaste travdagen att vinna $$ på... klart man ska dit.. speltorsk som man är.. Citera
jerma Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Ja e' järna me' här om de' går. Hör av er, tomte-Per har mitt mobil annars ses vi imorrn. Jorå, det går säkert bra, men vi kommer nog inte till turneringen imorrn. ja o jompa ska ha ett lag.... Jaha, vad ska ni heta då, 'strumpor och skor klonkar vidare' ? Vore kanon om jag kan få veta SÄKERT om ja e me. Måste ju meddela wegeringa att ja e borta å speler isånafall. (Be å tigga) Post it on tha Forum if ja e me. Citera
Mjukis Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Vi har två lag nu: Lag 1: "Team Westbayklonk" Mjukis - Jag Kaya - Carro Phe - Henke Eriksson Benza - Benza Lag 2: "Team Westbay´s strumpor och skor" Ariados - Kristoffer Han_HA_PP - Jompa Willy_Wonka - Tomte Katsouranis - Christozzz Citera
Recommended Posts