DaPine87 Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 Håller på och skriver ett arbete. Just nu jobbar jag med fakta från ett adobe dokumen, från det kan man ju ej kopiera en textbit vilket är väldigt jobigt då jag ska ha vissa delar exakt lika dant. Så jag undrar om det på något sätt går att konvertera en adobe text till t.ex en word text? Citera
Pulser Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Hade varit betydligtt enklare att bara använda textmarkeraren. Jobbigt att konvertera vartenda dokument. Finns en funktion där man markera text med. Leta lite i listen och du hittar den. Citera
kfluffie Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Hade varit betydligtt enklare att bara använda textmarkeraren. Jobbigt att konvertera vartenda dokument. Finns en funktion där man markera text med. Leta lite i listen och du hittar den. Fungerar det med bilder också? MVH //KF Citera
The Grand Bark Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Hade varit betydligtt enklare att bara använda textmarkeraren. Jobbigt att konvertera vartenda dokument. Finns en funktion där man markera text med. Leta lite i listen och du hittar den. Fungerar det med bilder också? MVH //KF Det finns även ett bildmarkeringsverktyg, ja! Citera
Recommended Posts