bzkt Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 Den fungerar inte för mig, kör Firefox 1.5.0.3. Citera
back Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 Den fungerar inte för mig, kör Firefox 1.5.0.3. Inte för mig heller. Firefox här med om det nu skulle spela någon roll. Citera
therussian Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 Funkar inte för mig heller, varken med Firefox eller IE. Citera
nauska Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 Samma sak för mig. Fungerar dock utmärkt på pokerforum.nu Citera
jozoa Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 Funkar inte för mig heller, kör Firefox 1.0.6. En annan sak som inte fungerar är att mina adressuppgifter vägrar att sparas så jag måste fylla i de varje gång jag ska anmäla mig till dagens fråga. Citera
QoS Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Det är rätt mycket mysko med loginen på Poker.se, vi håller på att gräva i det just nu. Kör på PF.nu ingången tillsvidare, inte lika fin... men det är fint ändå! - QoS Citera
Perli Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 När vi ändå håller på att klaga så vore det skönt om det gick att se "nya inlägg sedan ditt senaste besök" på pf.nu trots att man varit inloggad på poker.se, det nollställs nämligen om man råkar gå in där (orka använda deras ingång till forumet lixom ). Forumet på poker.se funkar inte särskillt bra alla gånger nämligen, har man suttit och läst några trådar och sedan vill gå till nästa sida så kommer meddelandet att det inte finns några trådar som matchar sökningen, går man tillbaks till förstasidan och sedan direkt till den sida man vill läsa så funkar det. Liten irriterande detalj bara. / Perli Citera
Recommended Posts