chapman Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 Snälla, hjälp... madrassdjup/typ? mängd spya etc, var gärna mer tydlig om du vill ha seriös hjälp Citera
TotalFarsa Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 Jag ger dig Via Direkt Antingen mailar du eller så ringer du upp dem /TF Citera
Bein Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 Den här frågan hade jag behövt ha svar på. Råkade spy ner förra flickvännens maddras, samt henne : ). Det gick aldrig bort Citera
Teddybear Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 Den här frågan hade jag behövt ha svar på. Råkade spy ner förra flickvännens maddras, samt henne : ). Det gick aldrig bort Usch, inte ens när hon duschade? Citera
hf89fc Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Den här frågan hade jag behövt ha svar på. Råkade spy ner förra flickvännens maddras, samt henne : ). Det gick aldrig bort Usch, inte ens när hon duschade? troligtvis inte... Citera
SaInT Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Själv spillde jag nyss yoghurt på finmattan i vardagsrummet. Hmm... Hoppas morsan inte ser nåt. Dolt spåren så mycket det går men visst fan kan man notera en viss nyansskillnad i färgen. Citera
-Lime- Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 ang att tappa saker på mattor (kanske spyor inräknade) så kan man använda potatismjöl. Bara skicka på rikligt med potatismjöl över fläcken och sen damsuga upp det efter det fått suga in ordentligt. Låt gärna stå över natten. (ej att rekomendera i en nedspydd säng som man behöver sova i) Citera
Knapp_0 Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Lägg in madrassen i frysen. Pilla sedan bort den frysta spyan med en osthyvel eller stekspade. Presto! Citera
Flodan Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Lägg in madrassen i frysen. Bredvid älgen nere i högra hörnet då, eller? Citera
Bein Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Den här frågan hade jag behövt ha svar på. Råkade spy ner förra flickvännens maddras, samt henne : ). Det gick aldrig bort Usch, inte ens när hon duschade? troligtvis inte... Nej de gick inte bort från henne Maddrasen slängde vi och sen gjorde jag slut eftersom hon gick runt och luktade spya Citera
Trolldeg Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Undra om det var hos Milo jag var på efterfest. Citera
Milo Postad 17 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2006 Glömde att jag hade postat här, men samma dag som jag postade den här tråden, så kastade jag sängen, kudde, och allt sånt, och har sovit på soffan alla andra nätter. Har inte råd med en säng, får väntat tills månadens slut. Aja R.I.P. sängen. 2001-06 TROLLDEG: Hahaha, ja kanske det, min fest gick åt helvete, kommer fan inte ihåg ett skit från den. Citera
Recommended Posts