Joeduck Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 .5/1NL texas hade precis satt mig ner vid bordet och plockar upp KToff, fullbord och jag skulle inleda min image som ett lös aggro pucko (vet att många tycker det är kass spel men spara dina moralkakor t nån på parkbänken utanför) sitter i mittenposition, börjar med att rajsa 5xbblind Dealing cards Kc Th Flop Qh Ah Jh fint här satt stegen, möjlig flush ute men eftersom bara 3såg floppen är sannolikheten väldigt liten+att det var royal flushdrag Jag går självklart all in, två stycken synar den ene med tvåpar och andre med K9med hjärter nian Turn Qh Ah Jh Kh River Qh Ah Jh Kh 8d Dealer: Joeuduck shows Royal flush Kc Th Dealer: Winner is Joeuduck with Royal flush Th Jh Qh Kh Ah $38.70 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theraven Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 postar den mest för att visa upp en kul hand snarare än att få handanalys antar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 postar den mest för att visa upp en kul hand snarare än att få handanalys antar jag.. Det kan jag aldrig tänka mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 14 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 postar den mest för att visa upp en kul hand snarare än att få handanalys antar jag.. både, man kan ju diskutera hur kul den egentligen är. jag satt inte med fullt inköp. vilket skulle vart fint när hjärter nian går all in på turn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 okey, så analysen är att man ska ha fullt inköp när man klonkar royale the flushes! Bra då vet vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SaInT Postad 15 Maj , 2006 Rapport Share Postad 15 Maj , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=1713 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts